Bukefalos 28 år!

Hingstvalsfunderingar inför 2018

Visst är det någon här på buke som fött upp ett sto född 2016 e. Vivant vd Heffinck? Har för mig att jag sett en väldigt fin sån här:) Är lite intresserad av att använda Vivant och skulle vilja höra mer om denna avkomma:)
 
Visst är det någon här på buke som fött upp ett sto född 2016 e. Vivant vd Heffinck? Har för mig att jag sett en väldigt fin sån här:) Är lite intresserad av att använda Vivant och skulle vilja höra mer om denna avkomma:)

Jag har ett superfint sto född -16 e. Vivant. Försökte få dräktigt med honom igen men stoet tog tyvärr inte sig det året. Ligger en del bilder på henne i tråden "Föl 2016" men du hittar dem väl lättast genom min profil :) Annars finns det mängder med bilder på min FB-sida https://www.facebook.com/malin.nils...10153810121032672.1073741832.560922671&type=3
 
Nu har jag bestämt mig, mitt sto (f.14 e.Clever Hill Q-Jazz, dräktig nu med Springbank II VH) går till min egen hingst, Don Deesel (Don Frederic-Dionysos) om jag får igenom honom nu på årets bruksprov. Annars så sätts hon igång igen till hösten och så satsar vi på sporten några år istället.
 
Efter att sett Holsteins hingstvisning av privathingstar känner jag mig till 99% säker på att betäcka med Charleston (Cascadello 1- Cantus - Landadel) Gisses vilket språng och galopp! Elastisk med kraft. Blir att lägga honom på mitt ena Holsteinersto (Cormint-Sacramentoson)
 
Efter att sett Holsteins hingstvisning av privathingstar känner jag mig till 99% säker på att betäcka med Charleston (Cascadello 1- Cantus - Landadel) Gisses vilket språng och galopp! Elastisk med kraft. Blir att lägga honom på mitt ena Holsteinersto (Cormint-Sacramentoson)

Tyckte också han visade jättefin form på de visningar jag såg! Har växt i sig mycket sen förra året.
 
Här blir det inget betäckt av våran KWPN....

Det blir nog en ängel istället...

Berättar mer om några veckor ifall någon vill veta....

:cry: :cry: :cry:
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
307
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 544
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 240
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 268
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp