Bukefalos 28 år!

Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill dissa eldorados plastfilm... :mad: Svår att rulla ut. Jag får plocka ut den ur hållaren varje gång och sedan stoppa tillbaks den igen när jag ska riva av. När man väl rivit av en bit så klibbar den ihop sig med sig själv med en gång. Försöker man sedan släta ut den igen så går den 9 av 10 gånger sönder... Gah... :yuck:
 
Jag vill dissa eldorados plastfilm... :mad: Svår att rulla ut. Jag får plocka ut den ur hållaren varje gång och sedan stoppa tillbaks den igen när jag ska riva av. När man väl rivit av en bit så klibbar den ihop sig med sig själv med en gång. Försöker man sedan släta ut den igen så går den 9 av 10 gånger sönder... Gah... :yuck:
På tal om det så säger jag hiss till ninjaplast :up: Använder knappt plastfolie själv för jag får INTE till skiten, men måste plasta in matvaror ibland på praktiken. Nu senast hade ninjaplast köpts in och, ptja, let's just say att jag ska köpa en åt mig själv så snart jag kommer ihåg :D
 
Jag har fikat köpefika!

464_banankaka_med_choklad_240g_07315361112525.jpg

Diss! Banansmaken var sådär riktigt syntetisk och obehaglig. Bläää.

74.jpg

Daimchokladbollen får en... Jag vet inte? Jag förväntade mig en vanlig Delicatoboll med Daim, men istället var det nästan som mjuk, jättesöt och fluffig chokladmousse med Daimtäcke. Min hjärna fick kortslutning, fattade inte alls vad jag åt och när jag väl hade accepterat moussen hade jag bara en liten tugga kvar. Får köpa en till och återkomma :D
 
DunderDISS!!!
Detta är nog bland det äckligaste jag någonsin har smakat :wtf::wtf::wtf::yuck::yuck::yuck:
Anthon Bergs Lakritsägg. Det är lakrits, choklad och mandel. Den vidrigaste kombon EVER!!!
9XyWCfJ.jpg


Jag visste inte vad det var när jag stoppade en i munnen, förväntade mig något chokladigt, trodde jag skulle "dö"...
Stor hiss från mig :D

Lakrits -mmm choklad -mmmm mandel - mumma 3 smaker som jag gillar från början kunde ju inte bli bättre :D
 
07312631400412.jpg_1476150765577_master_axfood_400


Blev bilden allt för stor nu? :confused:

Provade denna häromveckan, det var faktiskt helt ok! Dock inte så mättande enbart att äta detta med sås, men som tillbehör istället för ris eller potatis, och nästan ett måste att ha någon sås till så det inte blir för torrt. Gjorde ganska god sås till och tillsammans med detta och det var såå gootttt! Hiss!

* Edit: Kom på att det enda negativa var att allt var i en och samma påse, alltså inga portionspåsar, och att det var en aning dyrt med... men gooottt
 
Jag har fikat köpefika!

464_banankaka_med_choklad_240g_07315361112525.jpg

Diss! Banansmaken var sådär riktigt syntetisk och obehaglig. Bläää.

74.jpg

Daimchokladbollen får en... Jag vet inte? Jag förväntade mig en vanlig Delicatoboll med Daim, men istället var det nästan som mjuk, jättesöt och fluffig chokladmousse med Daimtäcke. Min hjärna fick kortslutning, fattade inte alls vad jag åt och när jag väl hade accepterat moussen hade jag bara en liten tugga kvar. Får köpa en till och återkomma :D
Daimbollarna är underbara. Köp fler du för all del! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
61 635
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 559
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 018
Senast: Queen
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp