Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hiss på Crispy no chicken från Max!
Super krispig burgare jättegott med siracha sås och fräsch

Och jag tyckte den var lite otäck, kändes som att jag åt kött :down:, vet fortfarande inte vad burgaren egentligen var gjord av? Och så var ju burgaren större än brödet så den var lite svår att hålla i. Men smaken var helt okej.
 
Och jag tyckte den var lite otäck, kändes som att jag åt kött :down:, vet fortfarande inte vad burgaren egentligen var gjord av? Och så var ju burgaren större än brödet så den var lite svår att hålla i. Men smaken var helt okej.
Jag håller med. Testade av misstag deras no chicken nuggets (så puckat namn! :banghead:) och det kändes som nån torr, jättepressad fejkkyckling? Underligt liksom.
 
Jag håller med. Testade av misstag deras no chicken nuggets (så puckat namn! :banghead:) och det kändes som nån torr, jättepressad fejkkyckling? Underligt liksom.

Testade också veg nuggets, de var läskigt lika de vanliga!
Fast jag tyckte de var goda :)

Ska visst komma en växtbaserad lyxshake också, så taggad!
 
Och jag tyckte den var lite otäck, kändes som att jag åt kött :down:, vet fortfarande inte vad burgaren egentligen var gjord av? Och så var ju burgaren större än brödet så den var lite svår att hålla i. Men smaken var helt okej.

Var på Max igår och funderade just på No Chicken-burgaren, och där stod det tydligt att den hade sojaprotein som bas.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 028
Senast: Sirap
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 903
Senast: Jojo
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 250
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp