Bukefalos 28 år!

Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
DISS på Barnängens schampo Pärlglans. Håret (mitt iallafall) blir liksom tungt och känns fettigt. Använder man balsamet som hör till så blir det bättre. Smart av Barnängen att göra så man "måste" köpa båda. :down:
Har också testat det för några år sen. Riktigt uselt, håret blev strävt och tungt, även med balsam tyckte jag.
 
DISS på Barnängens schampo Pärlglans. Håret (mitt iallafall) blir liksom tungt och känns fettigt. Använder man balsamet som hör till så blir det bättre. Smart av Barnängen att göra så man "måste" köpa båda. :down:
Fruktansvärt dåligt schampo. Jag såg ut som en flottig cocker spaniel i håret med det där schampot :down:.
 
DISS på Barnängens schampo Pärlglans. Håret (mitt iallafall) blir liksom tungt och känns fettigt. Använder man balsamet som hör till så blir det bättre. Smart av Barnängen att göra så man "måste" köpa båda. :down:
Mitt hår överlever inte utan Barnängens antingen pärlglans eller det med havtorn :o
 
Dajmlakrits-glassen var lite för mesig...men den här tror jag på!
(Fast det får kanske vänta tills nästa vecka...om jag inte råkar "snubbla" över den på vägen :angel: )
 
OH MAJ GAD!!! Det här är dippens sex on... påse?
Produkter_dipp-kantarell_444x627px-212x300.jpg

Jag och särbon mer eller mindre slogs om den första jag köpte för att testa. Bilden är ALLDELES för liten! HISSHISS!

Den här var också god men inte i närheten av Kantarell:
Produkter_dipp-Sparris-444x627px-212x300.jpg

HISS
 
OH MAJ GAD!!! Det här är dippens sex on... påse?
Produkter_dipp-kantarell_444x627px-212x300.jpg

Jag och särbon mer eller mindre slogs om den första jag köpte för att testa. Bilden är ALLDELES för liten! HISSHISS!

Den här var också god men inte i närheten av Kantarell:
Produkter_dipp-Sparris-444x627px-212x300.jpg

HISS
Sist jag köpte dipp stod jag och valde mellan just den (kantarellen) och Olw bearnaise. Det blev bearnaisen eftersom jag inbillade mig att familjen skulle tycka bättre om den. Om vi säger så här, det var ett felval tror jag. :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
34 35 36
Svar
716
· Visningar
53 535
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 134
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
899
Senast: Queen
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 249

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp