Bukefalos 28 år!

Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Häagen dazs salted caramel i glasspinneformat :love::eek::love: HISS!

5_36_23.jpg
Diss på att den är så svårt att få tag i.
 
När det står "flamin' hot" på påsen räknade jag med att de skulle vara STARKA, och nu var jag ju sugen på något starkt. Goda var de väl ändå, men inte vad de utgav sig från att vara :cautious:
Ha ha ha lilla mesen jag tycker det är precis vad dom är, dvs flamin hot. Så där perfekt avvägda. Starka men inte så starka att man bara kan äta några stycken.
 
Snarare är det en himla tur att den är så svår att få tag på.
Ser hur mitt missbruk hade eskalerat till enorma proportioner om den gick att köpa överallt :nailbiting:


:rofl:
Om du inte redan hittat den så finns glassen (plus tre andra sorters pinglass från HägenDaaz) på Coop i Lindome (vid stationen) :)
 
Alltså HISS på Kit Kat Peanut Butter!

71StxieIOtL._SX522_.jpg


Den smakar verkligen jordnötssmör! Söt såklart, men ändå utan att bli bli alldeles för smörig. Är det någon som vet om den finns i Sverige?

På samma tema:

07350066450183_d1r1.jpg


Hiss! Fast kunde varit starkare jordnötssmak ändå.
 
DISS på Barnängens schampo Pärlglans. Håret (mitt iallafall) blir liksom tungt och känns fettigt. Använder man balsamet som hör till så blir det bättre. Smart av Barnängen att göra så man "måste" köpa båda. :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
30 31 32
Svar
635
· Visningar
48 071
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 405
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 197
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 070
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp