åke

Trådstartare
Jag svarade på en tråd i körning. När jag söker i forumet så står det att jag har svarat sist. Men jag ser inte mitt svar. Varför inte?Det är likadant på andra trådar. Detta började i förrgår.Det står på körning tex. idag av Åke 0815. Men senare på dagen så ser jag den inte.
 
Senast ändrad:
Sv: hjälp

nilema skrev:
Jag ser bägge dina svar i körtråden och i din profil.....
Ja, men jag ser dom inte. Nu när jag gick in kl. 16.13 så står det välkommen Åke. Du var här senast idag 1933??????
 
Sv: hjälp

Det där har jag varit med om tidigare, men det är ganska länge sedan. Varför det blir så kan jag inte svara på. Däremot märkte jag efter ett tag att det kunde bli så när det blev övergång till ny sida.
 
Sv: hjälp

åke skrev:
Ja, men jag ser dom inte. Nu när jag gick in kl. 16.13 så står det välkommen Åke. Du var här senast idag 1933??????
Nu skall vi se om någon här kan se detta inlägget. Jag kan ju inte se mina egna. Finns det någon som kan hjälpa mig?
 
Sv: hjälp

Jag har ingen aning om vad som hänt eller ens vad du har för problem. Kolla så att din dators klocka går rätt, rensa cookies, logga in igen och prova. Se till så att du sorterar trådarna i rätt ordning. Kolla så du inte har dig själv på ignoreringslistan?

/Erica
 
Sv: hjälp

Cheeserica skrev:
Kolla så du inte har dig själv på ignoreringslistan?

/Erica

:rofl:

Fast man ser de inläggen också. Det står "du ignorerar denna användare" i dem - har jag för mig.

Ändrar:

Jag testade - med dig! Sorry Cheeserica is a moderator/admin and you are not allowed to ignore him or her.

Prövade då med åke i stället och fick upp det här inlägget är dolt eftersom åke är på din ignoreralista
 
Senast ändrad:
Sv: hjälp

mandalaki skrev:
:rofl:

Fast man ser de inläggen också. Det står "du ignorerar denna användare" i dem - har jag för mig.

Ändrar:

Jag testade - med dig! Sorry Cheeserica is a moderator/admin and you are not allowed to ignore him or her.

Prövade då med åke i stället och fick upp det här inlägget är dolt eftersom åke är på din ignoreralista
Men hur i göta petter gör jag nu då? Varför ser jag inläggen om jag går till min profil? Ska jag logga ut alltså?
 
Sv: hjälp

Nu står det på min profil. senast uppkopplad i dag 22.06. tittar i forumet gnägg?????? Där har jag ju inte varit. Kan det ha kommit en Åke till???
 
Sv: hjälp

Cheeserica skrev:
Har du gjort alla saker jag tipsade om? Kollat klockan, tömma cookies?

/Erica
Jag är ju så kass på detta så snälla skratta inte. Kl. i högra hörnet på min dator står nu på 21.41. Vadå tömma cookies? Vad är det hur gör man?
 
Sv: hjälp

Finns det någon annan som också använder din dator till att logga in på Bukefalos?
Detta borde självklart inte leda till de problem du har men kan kanske vara anledning till att cookies satts med den information du ser när du loggar in. Att rensa cookies kan därför vara ett bra första steg.
Hur man gör är lite olika på olika webbläsare. Kanske du har någon i din närhet som vet hur man gör som kan hjälpa dig?
Kanske den personen även kan kolla det viktigare problemet att du inte ser inlägg. Det är alltid bättre med två par ögon, risken att man kör fast och inte ser uppenbara problem är betydligt mindre då.
Jag har aldrig hört om det här problemet tidigare, kanske det kan vara någon visningsinställning för forumet som du eller någon annan ändrat på din dator.
Jag har inga bättre svar just nu, forsätt gärna beskriva problemen och vad du gjort för att löse dem i den här tråden, så har alla möjlighet att hjälpa till att lösa dem.
 
Sv: hjälp

Det är bara jag som andvänder datorn. Jag bara klickar på favoriter sedan bukos. så är jag inne. Jag loggar alltså aldrig in mig. Jag har loggat ut 2ggr. Men datorn kommer ihåg mig hela tidenOm jag går till tex. körning så ser jag att det är ett svar av tex Nora men jag kan bara se dom gamla svaren. MEN OM jag klickar på den blå pilen bredvid den som har svarat så kommer jag in på det sista inlägget och kan alltså läsa bakvägen liksom.Det måste finnas någon data tok här som hajar vad jag menar.
 
Sv: hjälp

Ett alternativ att rensa cookies är att gå in under Verktyg högst upp på sidan och klicka där
Sedan väljer du intenet-alternativ
Där ser du en ruta rensa cookies klicka där..

Hoppas du har den funktionen annars vet jag inte :D
 
Sv: hjälp

Jag hade det. Nu har jag rensat. Det tog en sabla tid och rasslade och levde halv jäkel. Får se om det hjälper nu då.
 
Sv: hjälp

åke skrev:
Jag hade det. Nu har jag rensat. Det tog en sabla tid och rasslade och levde halv jäkel. Får se om det hjälper nu då.

Ja det får vi hoppas :D

Har du rensat dina filer och har du kollat vad den står inställd på?

Annars kan du göra så här
Gå in under samma som ovan och klicka på inställnigar
Klicka på visa filer
när dom kommit upp i rutan så går du in under redigera klickar på markera alla då blir filerna blåa
Sedan går du in under Arkiv & klickar på ta bort & då kommer det upp en ruta med frågan "vill du ta bort cookiesfilerna " klicka på JA


Lycka till
 
Senast ändrad:
Sv: hjälp

Undra om du borde prova att logga ut mellan varven.
Din dator kanske inte uppdaterar sidan utan blir kvar på det som hände senast du var inne? (eller nåt annat mysko)
Prova med att logga ut och nästa gång skriva hela adressen i adressfältet, logga in.
 
Sv: hjälp

burton skrev:
Undra om du borde prova att logga ut mellan varven.
Din dator kanske inte uppdaterar sidan utan blir kvar på det som hände senast du var inne? (eller nåt annat mysko)
Prova med att logga ut och nästa gång skriva hela adressen i adressfältet, logga in.

Hon kan oxå prova att klicka på uppdateringsknappen lite då & då det brukar jag få göra ibland :crazy:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan diskutera hur vi tycker att man ska bemöta psykiskohälsa på forumet, så behöver vi inte spåra ur andra trådar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 884
Senast: hundtant
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
227
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 102
Senast: nullo-modo
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 926
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp