Bukefalos 28 år!

Hökensåsritten 2009

Sv: Hökensåsritten 2009

Det lär inte bli så svårt att känna igen mig... en liten brun islandshäst som rider ihop med en vit lipizzaner ;)
 
Sv: Hökensåsritten 2009

hehe lätt att känna igen:)
vi är en svart whels, en fux ponny eller friser(hon har inte bestämt sig) och en vit arab:)
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Ska oxå dit men rider T50 kanske syns på banan;)

Jag har en mörkbrun skäck, tinker/arab med turkos utrustning:p
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Vaa kul att det närmar sig nu!:bump::banana:

Måste bara fråga Theres om du syftade på min Dzagato med vit arab?? :D

/Sandra
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Ååh turkost är fint!:love:
Turkost är nog min favoritfärg (efter rosa då! haha;))

Fast jag och Dzagato kommer förmodligen att vara väldigt blååa på hökensås då jag har inhandlat oss ett klarblått distansträns! :p

/Sandra
 
Sv: Hökensåsritten 2009

KL
Finns det någon karta som man kan se vart ritten går? Ni kommer nämligen att rida förbi mitt hus.
 
Sv: Hökensåsritten 2009

*kl*

Ingen mer som ska rida 18 km? Ville rida 30, men varken hästen eller jag är i form :o
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Jodå - jag och sambon ska rida 18 PP! Samma anledning som du :) Min häst kanske är i form för en 30 PP, men Martins ålderman till häst (22 år) går ganska långsamt att sätta igång efter vintern... men vi sikta på 40 CR på A9 också! :D
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Jodå - jag och sambon ska rida 18 PP! Samma anledning som du :) Min häst kanske är i form för en 30 PP, men Martins ålderman till häst (22 år) går ganska långsamt att sätta igång efter vintern... men vi sikta på 40 CR på A9 också! :D

Kul :D
Vi kunde tyvärr inte träna något i vinter pga underlaget, så pållan som ju är 20 tappade massor =( Vi siktar på 30 km i augusti på Isabergsritten tror jag
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Är det någon som fått hem vägbeskrivning, groomkarta mm i brevlådan det senaste om hökensåsritten?
Bara undrar. :)
Mvh Xoya.
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Står på hemsidan att det skickades i tisdags, så det bör väl komma idag tycker man =)
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Aha...så smart av dig att kolla på hemsidan. :D:p
Det är bara jag som är lite osmart. :)
Fick hem mitt i brevlådan idag.
Mvh Xoya.
 
Sv: Hökensåsritten 2009

Startlistor och ryttarmeddelande har legat på hemsidan snart en vecka ;)
Fick också i brevlådan idag =)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ridit sen jag var 4, började rida varje dag 2015 och har en egen häst sen 2020. Har senaste året tyckt att det varit jobbigt...
Svar
8
· Visningar
2 098
Hästmänniskan Hej alla hästfolk hoppas ni har det bra och tar hand om er i dessa tider!! Jag är en tjej på 17 (snart 18) som går i trean på...
2
Svar
32
· Visningar
4 307
Senast: Morran
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 460
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Har haft hund hela mitt liv, uppväxt med golden retriver, sen dvärgpudel, flyttade hemifrån och skaffade en labrador/bordercollie...
2
Svar
39
· Visningar
4 689
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp