Bukefalos 28 år!

Hööks höst och vinter 2013

Sv: Hööks höst och vinter 2013

*kl*

Nämen, här är den ju, den nya tråden :)
Fick dessutom mail idag om att den nya katalogen snart kommer ut!

Men är det ett Horsewaretäcke man ser i mailet?
Och tränset utan käkrem såg himla snyggt ut! Enkelt och stilrent. :)
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Oj... det är inte jag som shoppat..."lånade" bara bilden för att visa lite nyheter. :o

Men någon i hööks vår/sommar 2013 tråden sa att hon handlat ett par plommonröda ridbrallor så det måste ju nästan vara samma som de på bilden.

*KL*

Jo men visst är det ett Amigo täcket hästen har i nyhetsbrevet som kom på mailen??
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

kl

Känns som det kommer bli en dyr höst det här...:D HW, Ariat och bonuskort låter som en bra kombo! Ridbyxorna på bilden såg lovand ut också!
Skulle gärna vilja ha ett sånt där working-träns utan käkrem, men i svart med stålspännen. Om inte Hööks kommer med ett sånt hoppas jag att någon annan affär börjar sälja det, hittar bara med mässing.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Fick bekräftat av min vän som jobbar i hööks butik.
Horseware kommer in i sortimentet. :D


Hon hade redan fått katalogen, men bara bläddrat igenom den lite snabbt så hon kunde inte minnas priserna dock. :meh:
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

KL

Horseware, Ariat och GPA är de nya märkena som kommer in :)

Ridbyxorna kostar 799:- och är så himla snygga i verkligheten!
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Men någon i hööks vår/sommar 2013 tråden sa att hon handlat ett par plommonröda ridbrallor så det måste ju nästan vara samma som de på bilden.

Japp :D

1001815_415894908529669_1235226676_n.jpg


63313_415894915196335_1250117367_n.jpg


Det ska tydligen komma in matchande tröjor också, men de är försenade. :d
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Ja såg båda tror ja. Det med postolhakar va i mässing med klinkers pannband om ja minns rätt. Det andra tror jag hade silver spännen utan hakar. Kollade inte så noga :p
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

*KL*

Som jag skrev i andra Hööks tråden har en hel del nyheter redan kommit till butiken här i stan. De nya täckena ligger dock högst upp i hyllorna då de inte fått priser mm på dem ännu. Men jag skymtade ett svart HW täcke :d
De nya schabraken och tränsen mm hänger/ligger framme för att säljas redan
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Men det kommer säkert vara överpris på dem om man jämför med ex Strömsbergsgård.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Är det inte CH Comber som var på bild i nyhetsbrevet? Borde ju inte vara så dyrt att tillverka ett eget hos en sadelmakare annars... En rem med spänne i nacken och två pistolhakar i ändarna som kompletteras med en nosgrimma, pannband och tyglar.

Tyckte jag såg hästgodispåsar med Limited-loggan på när jag var i affären för ett par veckor sen, så det kanske är nytt också.
Någon mer än jag som kollar in Nyheter på hemsidan ett par gånger om dagen? :p
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 017
Småbarn Hej, jag är nyfiken på att få veta lite om hur andra barns rörelsevanor ser ut efter förskolan. Hur mycket rör era barn på sig efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 897
Senast: Anna
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: Törnrosa
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
667
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp