Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag har köpt ett par stövlar för halva priset och en pisk (som inte var på rea alls..) annars fanns det inte mycket jag ville ha.
Stövlarna var väldigt stora i storleken så fick ta en storlek mindre än jag brukar ha men tycker skaften snarare var lite korta (fast jag har nog rätt långa ben), bra timing med dom på rea nu när jag just haft sönder mina gamla och min budget inte vill att jag ska köpa nya Königs:angel:
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag har korta ben, men de brukar inte vara så för långa tyvärr. Dock tyckte jag inte de var stora i foten, så kanske är olika i olika storlekar? Jag provade ett par 36 (min vanliga storlek) och hade iofs 2 par strumpor (eller rättare sagt strumpbyxor + strumpor) och de var rätt tighta. Men då skaftet var såpass för långt provade jag inte 37. Jag ställde dock en 36:a och en 39:a bredvid varandra, et skilde högst ett par mm på skaften???
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

KL

I morgon blir det åka till REAN och hoppas det finns lite kvar till mej med ;)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

KL

Har alla Hööks grimmor blivit mindre i storlekarna eller är det cob i dom billigare bara?

Fick 2 grimmor (olika) och båda får jag ha i yttersta hålet på nackremmen och måste sprätta upp under fram och lägga i en bit för att hon ska kunna äta ordentligt utan att den tar emot. Grimmorna hon haft innan har cob passat bra även från Hööks
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag var där idag, rätt sent, så det fanns mest "udda" storlekar kvar.
Blev i alla fall;
helskodda mörkblå-rutiga ridbyxor, ½ priset.
IMG_0020.jpg


Hahaha, och min stackars ponny fick ett Lena Furberg fleecetäcke, och matchande regntäcke, båda till ½ priset ;)
IMG_0025.jpg

IMG_0026.jpg


Och så köpte jag ett par mörkblå rutiga ridstrumpor, men ingen rea på dem inte ;)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

*KL*

Var förbi Hööks idag för att köpa ett nytt grephuvud till spångrepen som råkade ut för en traumatisk skada på nyårsafton.

Då hade min butik fyllt på sin rea =) Så det blev ett rött Octagonschbrak, och en lädergrimma med vita stickningar. Jag har ju en sån innan, den som kostade 129 kr i katalogen, VÄLDIGT mkt bättre än priset antyder. Och nu på halva priset var det ju bara slå till.

Köpte en supersmart hopvikbar pall med, att ha med mig och kunna sitta upp 'bortanför byn', den var inte på rea dock.

Ja och så grephuvudet då - måste blivit Sveriges dyraste sett till totalsummen. Jag som 'bara' skulle ha ett grephuvud ju..
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

knapp

Jag var där men det enda reafyndet jag fann var en polotröja! Hade dock presentkort och hade siktat in mig på ett träns, nämligen detta:
cimg4248_124145502.jpg


Det blev även en rödrandig grimma;
cimg4253_124146151.jpg


samt ett dressyrspö. Nu inväntar jag vårnyheterna så jag kan shoppa upp resten av pengarna :D
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

och när brukar vår nyheterna börja komma? Där finns ju några nyheter redan nu...men när brukar de släppa nya katalogen? :D
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

I mitten utav januari kommer nya katalogen, var tvungen o fråga dem när jag var där i mellandagarna.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

I min närmaste butik har dom lagt ut mycket vårnyheter! Kul med lite nytt :)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Det finns ganska mycket nyheter på hemsidan nu så katalogen kommer nog snart! då får vi göra en ny tråd om sommarkatalogen 2011.

Vilket totalt gräsligt fleecetäcke, stackarna ponnyer som ska få dem på sig..
Men det var fina färger på kläderna!
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

och nu har det trillat in en hel del saker på hemsidan... Tyvärr var det mesta trist i mina ögon...några få saker väckte "måste ha"-begäret men men...Kan ju hoppas på att det finns mer i katalogen och sen brukar de vara flitiga med att slänga in nya saker nästan 2 gånger i månaden! :laugh:
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Tittade in på hemsidan för några dagar sedan för att kolla om det ploppat upp några vårnyheter och till min besvikelse var det bara en massa tråkiga färger, fula ponny schabrak och det där fula randiga fleecetäcket som nämts innan :crazy: Men så tittade jag in i kväll också och fick till min lycka se de supergulliga rosa ponny schabraken :love: Visserligen har jag ingen ponny, men jag måste köpa dressyrschabraket i rosa :love: Och det bästa var väl att de fanns i både ponny och cob :D
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

jag gillar allt för mycket av det nya.. mitt vill ha begär skriker högt och mitt jag behöver behov ekar tomt
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

jag gillar allt för mycket av det nya.. mitt vill ha begär skriker högt och mitt jag behöver behov ekar tomt

:bow::bow: Jag säger som du!!

Därimot stör jag mig på Hööks just nu, man kan ju kommentera produkterna.
jag har tagit mig tid att kommentera många utav de varor jag har köpt,
men de kommentarer som jag har skrivit bara possitivt om har kommit ut men jag skrev tex på ett schabrak att det var snyggt och höll bra i tvätten men tyvärr är lite för litet till en 17"sadel, de kommentarerna publicerar de inte!!
De granskar ju alla kommentarer och tydligen lägger de bara ut de possitiva..
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Men vad trist!

jag är glad att ha tillgång till en Hööksbutik nu, guld värt att klämma på sakerna innan man köper. Vissa är inte lika bra i verkligheten som de ser ut på bilderna :p Köpte ju deras billiga remontträns och det är faktiskt fint i lädret, mjukt och fin färg. Klämde lite på de andra tränsen som var avsevärt mer plastiga och hårda.

Har ju presentkort kvar där, tänkte shoppa en ny hjälm och lite stallkläder :) En v-ringad tröja och lite toppar/piké blir det nog.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

I morgon kommer nog nya katalogen! Jag har redan tjuvkikat i den ;)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Är pannkakan trött;)? Är rätt säker på att kiwin menar att katalogen börjar skickas ut imorgon måndag:p.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Det kanske är jag som är trött och inte har någon koll på dagarna? ;) Menar såklart i morgon!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej alla glada! :) Jag har letat i veckor efter den perfekta stalljackan/jackor för höst och vinter. Men har hittills inte hittat...
2
Svar
28
· Visningar
2 027
Senast: caradan
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 197
Senast: Sasse
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
626
Senast: Sassy
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 485
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp