Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

KL

Hoppas att Hööks bestämmer sig för en riktigt generös mellandagsrea!
Vill väldigt gärna köpa både Callisto och Catena från Gold Medal nämligen.... :D
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag håller med dig, hööks täcken är inte billiga med tanke på vad man får för pengarna. Horseware är mycket mer prisvärda.

Sen kommer man aldrig att kunna jämföra Hööks och Rambo som några gör här.
En person som aldrig har använt rambo täcken kanska tycker att det nya på Hööks SER likadant så ÄR det långt ifrån likadant.
Jag tittade på det nya i butik igår och visst såg det bra ut för att vara hööks men för det priset hade jag köpt ett Rhino med liner istället.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Nu är ganska många saker nedsatta på hemsidan. Är det någon som vet om det blir fler saker efter hand eller om detta är "det hela"? Har dålig koll på hur omfattande rean brukar vara.

Klart är i alla fall att jag ska köpa stövlarna som är nedsatta till halva priset! :D Fick ett par Steeds-stövlar i juklapp som inte passar så nu ser jag en möjlighet att "byta upp mig". :banana:
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Det kan mju aldrig veta. Det kommer ju en ny katalog i Januari så de rear väl de produkter som utgår och de har mycket kvar utav.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Eftersom de har fri frakt till och med den 26:e så misstänker jag att de startar sin rea tidigast på måndag, den 27:e då :)
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

I Hööksbutikerna brukar den starta 26:e. Ingen aning hur det är/blir i år dock, men jag ska förbi butiken efter jobbet imorgon iaf (boots-förrådet sinar) så lär ju märka.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

*knapplån*

om man går in och kollar under ryttare, häst, osv så är det mycket saker som är på rea men står inte med under fyndtorget
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

kl

Har någon köpt hööks sidepull? Är på jakt efter ett och tycket inte att det är så farligt pris, men är det bra kvalitet på lädret?
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Rean finns upplagt på hemsidan nu.
tyckte det var dåligt med träns och täcken i år, men rätt mycket kläder.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Rean finns upplagt på hemsidan nu.
tyckte det var dåligt med träns och täcken i år, men rätt mycket kläder.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Ska strax åka och kolla på rean, får se om man kan få med sig några ridbyxor hem. Är i behov av minst ett par nya...
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

KL

Har varit där idag! Köpte ridstövlarna och sport-bhn, båda till halva priset. :D

Köpte även Gold Medal Callisto med tillhörande tyglar :love:
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

*KL*

Tycker den var ganska tråkig. Kanske mest för de inte reade sånt jag ville ha, själva reapriserna är det ju inget fel på. Men synd de bara reade rutiga eller oskodda ridbyxor t ex. Hade gärna köpt stövlarna men det var ju EXTREMT höga skaft på dem så inte en suck i världen =/

Hade köpt ett ocatgonschbrak i rött om de funnits kvar i den färgen, men i övrigt så det enda från rean som följde med hem var en ocatgon huva. Övrigt var 'icke-rea'.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Jag provade 4 par byxor bara ett par följde med hem, de andra var för korta.
köpte även en grå v-ringad tröja + den grå med stora kragen.
Köpte även en svart lädergrimma med strass på + det vita ocatgon schabraket.
Allt till halva priset.
 
Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Oj, jag provade 2 par ridbyxor, och båda var grymt förlånga i benen. Nu brukar allt vara för långt i benen för mig, men ridbyxmässigt så om man viker upp lika brett som kardborren är brukar det blir okej. Men inte på de med rosa eller om det var röd ruta, och inte de svarta med rutor heller, de var lätt 1 dm förlånga.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej alla glada! :) Jag har letat i veckor efter den perfekta stalljackan/jackor för höst och vinter. Men har hittills inte hittat...
2
Svar
28
· Visningar
2 027
Senast: caradan
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 996
Senast: Sasse
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
625
Senast: Sassy
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 465
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp