Bukefalos 28 år!

Hööks höst/vinter 2012

Sv: Hööks höst/vinter 2012

knapplån

Vart tog lack bootsen vägen? Hittar dom inte på hemsidan eller är det bara så att jag missat dom ngnstans...? Mina fick en härlig stor reva idag av en brodd. Jag grinade nästan hela tiden sen (haha, nejdå...men jag gillade dom så mycket så vart lite frustrerad) skulle beställa nya på nätet men hittade dom inte. Min snälla sambo åkte till butiken o hann köpa med sig sista paret hem till min stora glädje. Dom använder jag inte till broddad häst dock. Annars har dom hållt jättebra. Ridit i snö, vatten och dylikt. Knappt några repor.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Har köpt lackboots på annat ställe i annan färg, ljusrosa, och testade dom i lördags för första gången...

Tyvärr så vek dom sej på mitten och pekade uppåt och lämnade det område dom skulle skydda bart efter en sväng i snön där vi travade och var kvar så resten av ridturen :mad:

Så nu får det bli klapperboots enbart tills snön försvunnit.....
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Var inne på hööks och tänkte köpa västen Vana från HV Polo. Men den gjorde så att jag såg ut som en tjock boll bakifrån!
Den var inte alls så figursydd som den ser ut att vara på bilderna. :(

Kan varmt rekommendera Kingsland eller Spooksvästarna istället. Jag avskyr när det inte är figursytt, i synnerhet eftersom mitt överliv är långt och då är det inte snyggt med bulkig väst...
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Men det är ju inte dom bootsen från hööks :) Dom här viker sig inte. Jag har ridit i snö med dom i paddocken utan problem.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Kingsland gör att jag ser ut som en prinskorv. Jag gillar inte tjocka dunvästar tyvärr. :(

Hööks hade en väst som satt bra på mig, den här;

noblessa.png


Men den är ju så svart och tråkig. Jag ville ha en röd nu när jag har en vit häst.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Vi red i knädjup snö och kompisens lackboots från Hööks sprack och försvann någonstans för hon hade bara en kvar när vi kom ut på den plogade vägen...

Jag red efter och såg något svart flög iväg men jag trodde inte att det var en av bootsen just då...

Men det är sånt som händer, det är ju därför vi har boots och dom kostade ju ingen förmögenhet utan vi får köpa nya efter julhelgerna :)
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

KL

Någ att nya katalogen kommer ut 24 Januari, spännande!
det är alltid lika roligt o titta i den! :D
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Jag har en tunn dunväst från B Vertigo, värd varenda krona! Har till vardags ibland för jag tycker den är snygg :D

Dålig bild men syns ju lite ändå...

zinzanofin.jpg
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Någon som vet när den startar på hemsidan?? kl 24 inatt eller någon gång på morgonen?


Jag var för övrigt in och handlade på en hööksbutik i söndags och hade plockat på mig ett schabrak och en tröja som (tydligen) kommer på rean så jag fick dem till reapris. Sjukt snällt! :laugh:
 
Senast ändrad:
Sv: Hööks höst/vinter 2012

*halft KL

Jag hoppas på att de ska rea ut Huntertränset :love: eller det lackade med smalare nosgrimma ;) (alltså inte JH tränset, pållen trivs inte med så tjocka..).
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Typiskt jag som var inne på hööks idag!

Seabaz, är den figursydd som tusan? Jag är bred över höfterna och har smal midja, så har jag
något som inte är figursytt så ser jag ut som en köttbulle! :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 119
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 698
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp