Bukefalos 28 år!

Hööks höst/vinter 2012

Sv: Hööks höst/vinter 2012

Ahh okej. Nä den är knappt figursydd alls och jag tror inte det finns nåt "snöre i midjan" heller, tyvärr
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Vilka fina bilder! (OT men, vad för objektiv har du använt?)

Seabaz, Typsikt! Jag provade som sagt västen från hööks och den är något figursydd men sitter den bra över höfterna så är den
väldigt lös i midjan, vilket ger köttbulle-effekt! Dvs bredare på mitten.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

*kl*

När jag går in på nätet så står det att det inte finns något på deras reasida ? ? ?

Skulle den inte starta i dag 3 januari ? ? ?
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

De hade problem tidigare under natten. Sajten låg nere helt så det är nog nått tjall. Sen står det på fronten att de har rea så det är nog nått knas.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Tyckte hööksrean var rätt dålig i år. Lite saker det var rea på och de flesta av dem var rean bara på jättesmå storlekar. Typ 130cl. Eller bara en färg av 7 typ.
Köpte lite schabrak och en tröja. Annars fanns det inte så mycket.

Tror ni de släpper fler saker under dagen eller blir det bara det här?
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

*kl*

När jag går in på nätet så står det att det inte finns något på deras reasida ? ? ?

Skulle den inte starta i dag 3 januari ? ? ?

Reagrejorna ligger bland de vanliga grejorna. Hittar inte heller något på reasidan. Men om du går på tex schabrak så ligger det reavaror där.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Tyckte hööksrean var rätt dålig i år. Lite saker det var rea på och de flesta av dem var rean bara på jättesmå storlekar. Typ 130cl. Eller bara en färg av 7 typ.

Jag tycker också det är dåligt. Vad jag kunde se så hade de tex inte ett enda utetäcke på rea, det brukar de ha.

Ett par grejer som är intressanta för mig, men vi får se vad som finns kvar när jag åker dit efter jobbet.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Ja än så länge tycker jag det ser lite torftigt ut men det kanske fylls på under dagen. Skall åka och kika i butiken i Borås på lunchrasten och se vad de har där. Brukar vara rätt mycket grejer Borås eftersom de har lagret där.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

kl Ja det var lite klent förutom att de enda tre tränsen jag någonsin vart intresserad av ligger på rean... tyyyypiiiiiskt!
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Nej jag tror inte heller det har kommit några nya saker. Däremot har de fyllt på själva REA-sidan i några olika omgångar sedan i morse.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Blev ett par träns och schabraket med ullundersida.

Blev lite putt, för jag lade i ulltäcket i varukorgen men när jag skulle bekräfta så var det slut :devil:
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

*KL*

Jag har shoppat en jäkla massa idag :D

Blev en hel del i affären så jag fick min bonus (bonuskort) och sen det osm inte fanns i affären blev det via nätet istället. en del jag köpte i affären fanns inte på nätet.

Är mkt nöjd! Dock så ska tre saker tillbaka till affären då de inte passade.

Bilder kommer när det fårn nätet kommer hem ;)
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Nu har jag också varit och shoppat, blev tre stora påsar. Fast nästan bara med saker (eller iaf storlekar) som inte fanns på nätrean... Jh-collection täcket i strl 135, Challenger schabraket i hallonrött dressyr full, ch-ulltäcket i 135 cm, jodphurs med stålhätta och fairytaleschabraket i turkos. Sedan slank JH-collection schabraket med också.

Tyckte det var gott om saker kvar i affären, fanns de flesta storlekarna och de flesta färgerna kvar.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Jag var inne i butiken idag och köpte 3 st dressyrschabrak och 1 väst.
har även beställt 2 st tröjor från hemsidan.

_DSC6575_zps2fc11c65.jpg


_DSC6580_zps01ae1bb9.jpg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 119
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 698
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp