Hööks höst/vinter 2014

De nya hagskydden hade kommit in i "min" butik igår, klämde lite på dom och de verkade inte alls dumma. Det såg ut som att de kanske går ner över karleden, som boots. Fast jag tänker mig att ha dom i transporten isf. :)

Det fanns mycket på rea, men alla hästgrajer var ju otroligt utplockat såklart. Ganska mycket kläder, skor och stövlar kvar däremot. Jag klämde länge på en jacka, men jag har ju så himla många så jag lyckades slita mig. Däremot provade jag Baltimore-stövlarna och de kändes riktigt bra, mycket smidigare än de ser ut. Jag tror att de kommer funka fint att både ha i stallet och att rida med. Så nästa månad ska jag nog slå till på ett par såna. :)
 
Du måste välja storlek på det som finns på hemsidan och sen ser du då om just den storleken finns i lager.. ingen annan storlek ser man.. helt idiotiskt
Ja jag håller med. sedan undrar jag om verkligen rätt saldo kommer upp, för den storleken som hemsidan angav fanns inte kvar i butik men en annan fanns så det känns absolut inte trovärdigt.
 
Hagskydden såg riktigt intressanta ut. Så även sadelgjorden - men den kommer säkert inte i tillräckligt korta längder.
Gillade fleecebandagen med bling med. Övrigt ointressant.
 
Ja jag håller med. sedan undrar jag om verkligen rätt saldo kommer upp, för den storleken som hemsidan angav fanns inte kvar i butik men en annan fanns så det känns absolut inte trovärdigt.

Nej tror inte det stämmer helt men nu har man ju noll koll.. förut kunde man ha ett litet hum om vad som fanns hemma.
Jag gillade ett täcke som fanns på rean men fanns bara 145 på hemsidan så kunde ju inte ens se om det fanns i storlek 125 överhuvudtaget som jag behöver.. :(
Tycker att förra sidan var bättre..
 
Jag gillade nosgrimman med rep :) och lindorna med bling Men alldeles för tråkiga färger. Hoppas det är massa andra nyheter med sen :)
 
Jag gillade nosgrimman med rep :) och lindorna med bling Men alldeles för tråkiga färger. Hoppas det är massa andra nyheter med sen :)

Jag har "använt upp" nästan alla färger. Så nya får marinblått. Sjuuukt boring, men jävlar vilket urval och så lätt! (jmf med rött och lila som senaste två har/har haft)
 
Min fux har fått en del grönt men jag tycker ombyte förnöjer men blått är ju tråååååååkigt så det kommer hon aldrig få ;) jag hade gärna sett de blingade lindorna i ljusa vår-färger.
 
Min fux har fått en del grönt men jag tycker ombyte förnöjer men blått är ju tråååååååkigt så det kommer hon aldrig få ;) jag hade gärna sett de blingade lindorna i ljusa vår-färger.

Jag hatar grönt. Egentligen tycker jag inte om marinblått heller. Men när det typ stod mellan grön, rosa, turkos, orange, kornblått, gult eller marin så tja ;P

(Rätt nyans av mossgrön kan vara jättefint - men lycka till hitta en sån outfit ens om jag börjar bygga på den nu. Knatten är 7 mån ;))
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 073
Senast: Magiana
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 737
Senast: Lindi
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 722
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp