Hööks vår och sommar 2015

11060027_10153043942140665_3476286371589099146_n.jpg

Denna tröjan är mer grå i verkligheten, tyvärr ville inte min kamera riktigt samarbeta.
Var denna luddig även på insidan eller bara luvan?
 
Alltså Mullegrejerna :love: :love: :love:
Vad är det där ljusblåa som är inplastat? Ett täcke?
Du såg inte om Mulletröjorna fanns i 158/164 cl? :d
Mulle själv finns bara på hästgrejjer, dvs inte på t-shirts etc. Jag har kontrakt med annat företag om kläder. Däremot finns hans "kompisar" - eller en av dem i alla fall - på kläder. Jag tror dom kallar henne Bettan ;-) Mulle finns i ett motiv, ska bli kul att se vilka olika saker han finns på!
 
Mulle själv finns bara på hästgrejjer, dvs inte på t-shirts etc. Jag har kontrakt med annat företag om kläder. Däremot finns hans "kompisar" - eller en av dem i alla fall - på kläder. Jag tror dom kallar henne Bettan ;-) Mulle finns i ett motiv, ska bli kul att se vilka olika saker han finns på!

Aha! Och jag som tyckte det såg ut som en långhårig Mulle ;)
Ja, det ska verkligen bli spännande att se! Och kul att dessa verkar finnas i storlek Full också, de skulle bli perfekta på min irländska valack, som har lite väl mycket gemensamt med Mulle haha... :laugh:
 
Alltså Mullegrejerna :love: :love: :love:
Vad är det där ljusblåa som är inplastat? Ett täcke?
Du såg inte om Mulletröjorna fanns i 158/164 cl? :d
MULLE!!!! Hahahaaa, där är han ju! Jag visste inte vad det skulle bli av honom hos Hööks i år, men nu vet jag :-D

Det är fleecetäcke. :-) tittade bara snabbt och såg bara 135 som största storlek.
Kanske kommer större, har ibland funnits större storlekar i butik men inte i katalogen.

Blir förvånad om inte tröjorna finns i 158/164.

Älskar Mulle och hans vänner! :love:
 
Det är fleecetäcke. :-) tittade bara snabbt och såg bara 135 som största storlek.
Kanske kommer större, har ibland funnits större storlekar i butik men inte i katalogen.

Blir förvånad om inte tröjorna finns i 158/164.

Älskar Mulle och hans vänner! :love:

Tack! :)
Älskar också Mulle och hans vänner :love:
De grejerna skulle dessutom passa väldigt bra på min irländare, som är nästan obehagligt (mycket) lik Mulle på mer än ett sätt ;)
Hoppas på fleecetäckena i 145 cm och tröjorna i 164 cl. Det i kombination med det där schabraket skulle göra oss till en modern tappning av Molly och Mulle :D
 
Tack! :)
Älskar också Mulle och hans vänner :love:
De grejerna skulle dessutom passa väldigt bra på min irländare, som är nästan obehagligt (mycket) lik Mulle på mer än ett sätt ;)
Hoppas på fleecetäckena i 145 cm och tröjorna i 164 cl. Det i kombination med det där schabraket skulle göra oss till en modern tappning av Molly och Mulle :D

Om inte mullegrejerna finns i även sånt som passar full kan vi mailbomba Hööks med önskemål. Nån köper ju in/planerar (jag kan åta mig att ta reda på vem) och de måste ju få veta att det finns en efterfrågan! :devil:

Jag vill ha Mullegrejer även i stora storlekar och "vuxna" färger, typ marinblått. Alltså inte istället för det som finns utan också!
 
Om inte mullegrejerna finns i även sånt som passar full kan vi mailbomba Hööks med önskemål. Nån köper ju in/planerar (jag kan åta mig att ta reda på vem) och de måste ju få veta att det finns en efterfrågan! :devil:

Jag vill ha Mullegrejer även i stora storlekar och "vuxna" färger, typ marinblått. Alltså inte istället för det som finns utan också!
ja!! En mailbomb från den allsmäktige bukemaffiab vore nog inte fel :D
 
Kan vi inte passa på att mailbomba om att vi saknar gamla lagerstatusfunktionen också?

Det har jag nog kommenterat minst 4 gånger på deras Facebooksida.
När man efterfrågar den gamla lagerstatusfunktionen så menar de att man ska ringa sin butik och fråga om varan finns i lager.
Påpeka detta för tjejen som svara när jag ringde just för höra om en sak fanns i butiken och hon var förvånad över att det inte gick att se det på hemsidan längre.

Jag tycker det är fullständigt korkat att jag ska behöva leta upp nr till butiken jag vill veta lagerstatus i, sen uppta en anställd som får springa ut i butik och kolla.
Istället för att snabbt och lätt kunna kontrollera flera butikers saldo på nån minut.
 
Åh luddtröjorna. :love::love::love: Kanske jag överlever denna vinter också...


mvh hon som fryser vid 12 grader ute, vintern är hemsk utan 4 lager kläder
 
Såg att det redan börjat trilla in lite på hemsidan. And I like it! Verkar för en gångs skull vara väldigt bra saker, vad det verkar som nu i alla fall :love:
 
Är oxå nöjd med att trots att det är höst så drunknar vi inte i mörka dystra färger utan det finns färgklickar för de som gillar det :D
 
Jag är nyfiken på de där Sure Seat-byxorna.
Fanns några fina schabrak med än så länge tycker jag, något jag faktiskt behöver :D

Lila fleecetäcke :love: jag som redan har 7 st per häst och aldrig använder fleece.....

Nya amigo-täckena verkar intressanta med :)
 
Det har jag nog kommenterat minst 4 gånger på deras Facebooksida.
När man efterfrågar den gamla lagerstatusfunktionen så menar de att man ska ringa sin butik och fråga om varan finns i lager.
Påpeka detta för tjejen som svara när jag ringde just för höra om en sak fanns i butiken och hon var förvånad över att det inte gick att se det på hemsidan längre.

Jag tycker det är fullständigt korkat att jag ska behöva leta upp nr till butiken jag vill veta lagerstatus i, sen uppta en anställd som får springa ut i butik och kolla.
Istället för att snabbt och lätt kunna kontrollera flera butikers saldo på nån minut.

Men det finns ju en lagerfunktion?
Har stämt bra varje gång med min butik.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 769
Senast: Therese1988
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 329
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
433
Senast: hamilton1
·
Hästmänniskan Hej! Snart dags att köpa egen häst efter att ha haft den önskan sedan 7 års ålder. Har nu äntligen en månadslön som tillåter häst och...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Skäller på andra hundar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp