Hööks vår och sommar 2015

Vilket knapert utbud av flugtäcken det är på hemsidan. Dessutom inget i storlek under 125! Jag behöver 115. :mad:
 
Köpte ett träns (Sunderland) idag samt ett pannband med vita pärlor, är verkligen ett riktigt snyggt och prisvärt träns!
11703172_10206039131009233_2093228975132677949_n.jpg
 
Köpte ett träns (Sunderland) idag samt ett pannband med vita pärlor, är verkligen ett riktigt snyggt och prisvärt träns!
11703172_10206039131009233_2093228975132677949_n.jpg
Köpt ett sådant i svart till medisen, måste säga att jag blev positivt överraskad över hur mjukt lädret var! Iaf på mitt exemplar :)
 
Jag köpte en långärmad pikétröja på rean, måste vara bland den skönaste ridtröja jag har :love: Inte jättesnygg kanske, men såå otroligt skön! Hoppas de har något liknande till hösten, då ska jag köpa på mig ett helt lager :D

Men, apropå hösten, har ni sett några höstnyheter? Jag kanske har missat bara om det skrivits om det innan. Såg jättemycket snyggt i butiken, men inget är ute på hemsidan än :(
 
I butiken här i Sundsvall har det kommit en hel del nya kläder ur JHs höstollektion. Färgerna går i marin, mörkgrön och lite beige. Fann snygga v-ringade tröjor, fleecetröja med lite högra krage och en supermjuk flufftröja. Fanns även riktigt fina schabra i marin och mörkgrön. Tycker att det verkade lovande!

Halvhalva skulle inte börja förrän i augusti.
 
Vi har fått in jättemycket nytt, både täcken kläder schabrak osv så kika in i era butiker men tror inte allt kommer på hemsidan förrän katalogen kommer!
 
Mäh, jag hade tänkt klicka hem ett par ridbyxor av sorten Excellent och så finns de inte ens kvar :(
 
Ni som sett lite live:
Det beiga, är det beiget som drar mot grått eller gult (om någon förstår vad jag menar?). Verkade det finnas mycket mörkgrönt förresten? :D
Och hur var kvalitén? Verkade det ändå någorlunda ok? :)
 
Bara jag som känner mig som en skurk när jag fotar i affären??:o

photo.php


Suck, får inte bilderna att funka i mobilen, får se om jag hinner fixa på datan imorgon innan jobb.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 769
Senast: Therese1988
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 317
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
433
Senast: hamilton1
·
Hästmänniskan Hej! Snart dags att köpa egen häst efter att ha haft den önskan sedan 7 års ålder. Har nu äntligen en månadslön som tillåter häst och...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp