Bukefalos 28 år!

Hööks vår/sommar 2013

Sv: Hööks vår/sommar 2013

Tyvärr inte. Köpte det idag o har inte hunnit fota ordentligt.

Såg även några andra schabrak med stoooor logga. (inte visade i tråden) Har för mig dom fanns i svart och brunt.....Vet inte om ja tyckte dom var så snygga.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Finns bara i full! Jag behöver ju ponnysize, så jag är sjukt besviken. Jag kan tänka mig att köpa en stor häst bara för att ;) 449 kostar dom
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Typiskt! Jag har alltid haft full size på Stella, så jag hoppas att Storm också kommer att kunna ha det!
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

'kl'

Återigen saknar åtmindstånde den ursnygga röda västen 2vägs dragkedja :mad:

Eller är jag den enda som får en "jättebulle" på framsidan av jackor och västar utan sådan dragkedja ? ? ?
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Någon som kikat i den nya katalogen?

Den quiltade jackan såg ju nästan figursydd ut. Gillade Louisiana tröjan.

Kilkee tränset såg riktigt stilrent ut. Jag har blivit lite förtjust i den typen av nosgrimmor.

Men det var inte direkt något som jag kände något större habegär för.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Jag tyckte det fanns några fina jackor och fleecetäcken, t.ex det från jh. Snygga westernbenskydd men som vanligt ganska tråkigt på westernfronten. Bara ett nytt träns o en ny grimma. Men det blir nog en beställning:-)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Jag har tittat och måste säga att jag är extremt besviken. Var ett träns och möjligen någon väst som jag blev nyfiken på, men that's it. Inte särskilt förtjust i färgtrenderna som genomsyrade de här kollektionerna.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

KL

Någon som klämt på remontränset Eris?? 3-åringarna sa att dom ville ha ett varsitt när dom ska åka iväg på inridning nu :p
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Inte jag heller :cry: Posten kom precis och där var ingen katalog :(

*KL*
Men har iaf beställt 2 västar via nätet som jag såg inte har kommit in i butiken här ännu. En blå JH väst och en blå anna väst.
Och ett bett på rea :-)

Min älskade JH väst, förra modellen, blev dissikerad på sjukhuset efter en otäck avtrillning i måndags. *ledsen i ögat då jag älskade den* Hoppas den nya modellen är lika skön!
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

finns om du klickar på "katalogen Vår 2013" :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Kilkee tränset såg riktigt stilrent ut. Jag har blivit lite förtjust i den typen av nosgrimmor.

Håller med om den sortens nosgrimma! Är enda alternativet att ha något bredare på ponny utan att det får bettringarna att peka utåt och bli bulkigt.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Jag börjar också tycka om såna nosgrimmor. Ja när jag skaffade ponnysar. Inget kul när bettringarna står rätt ut. Men vissa breda nosgrimmor går bra.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

*KL*

Jag är lite ridtäckesnörd :o och tyckte att JH Collection ridtäcket var riktigt snyggt. :love:

Snygga pikétröjor också, både långärmade o kortärmade. Någon som ska till en butik får gärna rapportera ang. hur figursydda dom är. :)

Tyckte att dom hade en del nya snygga skor också?

Sen är det tur att funktionsregnjackan som jag köpte av dom våren 2008 forftarande håller, för att dom har inte haft en snygg vår/sommar sådan sen dess :(
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Kl

Jag hittade, för ovanlighetens skull, faktiskt 2 schabrak jag skulle kunna tänka mig. Och jag tyckte det fanns en del fint, men det är nog mycket för att jag gillar svart och marinblått:D det blir nog inte så att jag köper nåt ändå, men jag skulle kunna tänka mig ett par pikétröjor när det blir lite varmare.

Funderade lite på varför islandstränsen inte finns i brunt..? Det är ju lite tråkigt för islandsryttarna
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Jag skulle kunna tänka mig det nya schabraket med "sverigefärger", och så brodera in något om Nordsvensk på andra sidan :)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
539
Senast: Lady_S
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 924
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 189
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 917
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp