Bukefalos 28 år!

Hööks vår/sommar 2013

Sv: Hööks vår/sommar 2013

KL

Dog lite när jag såg det rundsydda remonttränset. MÅSTE. HA. Någon som klämt på det?

Har också varit sugen på en Lamicell transformer ända sen jag provade en i höstas. Får se vad som följer med hem när vi ska ner till hööks om någon månad. :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

*kl*

Jag undrar om de där ridstövlarna med konstig stängning (Torino) kan tänkas passa även på jättetjocka vader?

Edit: Kollade på hemsidan, och svaret var naturligtvis nej.
Jag kommer aldrig att få rida i ridstövlar. :cry:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Jag är kanske inte så kinkig för jag tyckte det fanns mycket fint. :D Hoppas på att plocka upp hästeriet snart efter ett år utan egen häst, så tills dess håller jag stenkoll på produkterna (och hästarna) på marknaden...

Gillade att de hade några tröjor med krage istället för luva. Jag är ju väldigt glad i färg så det fanns många kul saker, som de lila bootsen, benskydd och schabrak i många olika (klara) färger. Ogillar pasteller. :p Hoppas på att CRW shortchaps kan passa mina ben, de var snygga och såg ut att vara i bra läder, men det vet man ju aldrig... Får bli att shoppa lite till mig så länge!

Houdini, kika på mountain horse istället om du inte vill måttbeställa. :) Många olika vidder och längder. Hööks stövlar passar aldrig mina mått (för långa och smala för mig), men bland shortchapsen finns det ibland hopp...
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Jag började samla på Schockemöhles Green Tea-grejer till min 5-åring när han var nyss fyllda 1 :D Tur det, nu finns de inte att köpa längre.

Haha, jag tänker jämt på dig när jag jobbar i butiken-vi har nämligen Animoridbyxor i just den där green tea-färgen;).
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

KL
Jag blev så besviken igår när det inte fanns någon katalog i lådan, så idag hade jag visst 2st när jag kom hem!
Ska snart krypa ner i soffan och bläddra igenom den!
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

*KL*

Idag damp katalogen ner i brevlådan. Men var inom butiken så nu har jag 2 :p
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Det hade kanske blivit fööör mycket med byxor också :D

Jag fattar inte varför ingen gjort kopior på de schabraken, jag får JÄMT frågan om jag vill sälja och har blivit erbjuden långt mer än nypriset för hela samlingen!
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

*kl*

Någon som har koll på hur Gold Medal dressyrschabraken är i storlek? T.ex. om de är ovanligt långa eller så? Är osäker på vilken storlek som skulle funka bäst till min sadel...
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Jag hittade massa kläder som jag tyckte om.

Det bästa med hela katalogen måste ju vara att de har alla schabrak i dressyrmodell!! :bow:
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Jag tänkte åka in till Hööks imorgon och hoppas kunna klämma och känna på lite nyheter, får hoppas att en del kommit in i butik! ;)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2013

Var inne på hööks en sväng igår...

Fastnade för dessa schabrak!
wpid-20130125_155200.jpg
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
611
Senast: Lady_S
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 438
Senast: Gabby_Ossi
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 074
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 587
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp