Hööks vår/sommar 2014

@Rugge @Matmissbrukaren, jag tror er. Men känner att det är mycket pengar om det inte funkar på min polle. Vet ingen som jag kan fråga om jag kan få prova att rida med det. För fungerar det på henne så är det ju inga pengar att prata om.

Vad tråkigt. Det bästa är ju om man kan låna och prova. För det är som du säger sura pengar om det inte fungerar som man önskat.
Du känner ingen som känner någon som har ett? :)
 
bröstan finns kvar i båda mina hööks butiker enligt lagersaldot... vågar man vänta och vela ännu längre i hopp om att den sätts ner ännu mer sen?

när kommer halva priset rean egentligen? tycker att det gått någon vecka nu med vanliga rean...
 
bröstan finns kvar i båda mina hööks butiker enligt lagersaldot... vågar man vänta och vela ännu längre i hopp om att den sätts ner ännu mer sen?

när kommer halva priset rean egentligen? tycker att det gått någon vecka nu med vanliga rean...
Jag googlade förut på förra årets rea, om jag kommer ihåg rätt var halva reapriset i början av augusti.
 
*kl*
Tänkte ha is i magen och vänta tills de hade halva rea-priset men vågade inte längre. Ett rosa reflextäcke fick följa med hen idag :p

Provade täcket idag och det såg ut att passa fint, tror även "halsringen" ska räcka till för min grabb. Åtminstone denna hösten/vintern. Sen får jag se om han breddar på sig mer :)

Glömde dock ta kort..och på tränset :banghead:
Men imorn :up:
 
Är på semester i en annan stad och kikade in på Hööks här och hittade dessa skydden. Fanns inte hemma på rean så hade lite tur.
Nu hoppas jag dom passar bara!

img_20140723_184223_53cff0d12a6b22a3bffa2fbe.jpg
 
Är på semester i en annan stad och kikade in på Hööks här och hittade dessa skydden. Fanns inte hemma på rean så hade lite tur.
Nu hoppas jag dom passar bara!

img_20140723_184223_53cff0d12a6b22a3bffa2fbe.jpg

Jag klämde på likadana skydd när jag var inne. Men jag behööööver dem ju inte.... Så jag kanske klämmer på dem igen om de kommer med på halva halva rean.
 
Jag klämde på likadana skydd när jag var inne. Men jag behööööver dem ju inte.... Så jag kanske klämmer på dem igen om de kommer med på halva halva rean.

Jag behöver dom inte heller egentligen, men dom är fina och skydd är ju bra att ha.
Har kikat på såna här med fårskinn i flera år men aldrig köpt, men nu jäklar är dom mina :love:
 
kollade katalogen på nätet nu. kunde inte vänta längre. gud vad mycket snyggt det var. ha-begäret är större än på många år :d plånboken riskerar att få lida:devil:
 
Jag behöver dom inte heller egentligen, men dom är fina och skydd är ju bra att ha.
Har kikat på såna här med fårskinn i flera år men aldrig köpt, men nu jäklar är dom mina :love:

Men jag har benskydd för tusenlappen på väg redan, till min 22 år gamla ponny som hoppas halvt om halvt regelbundet och vars garderob jag precis rensat på bland annat benskydd :o
 
Min pappas garage håller inte riktigt med :p men det är svårt att förvara i lägenhet utan tillhörande förråd. Inte ens min dammsugare har nånstans att bo.

(Har du provat skydden än? Annars är det en bra anledning att lägga upp fler bilder på Dunder ;))

Ska prova dom imorgon :bump:
 
@Pancakes

Nu har jag provat dom och dom sitter perfekt :)
Så får du nöjet att se världens skitigaste häst med ;)
Å jag vet att det fattas två skor på honom. Han har busat av sig dom och hovis kommer på måndag. Jäkla häst :p

20140725_192750_53d2a647e087c377ed1f93bc.jpg


10536884_722471441152718_299872270_n.jpg
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 732
Senast: Valle
·
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
2 237
Senast: mamman
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 980
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
433
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp