Bukefalos 28 år!

Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Kl

Är det någon som har klämt på chapsen som ligger ute på hemsidan?

Funderar på att beställa dom. Har mina kvar sen jag var 15, så "bara" 13 år gamla. Men superbra kvalité får jag säga. Hur fina som helst. Tror det är Jacson. Men nytt är alltid roligt :)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

KL

Är det någon som vet hur lång tid det brukar ta för paketet att komma fram?
Kolli-nmret funkar inte och just nu står det "paket till butik" som status. Jag beställde när rean släpptes så det det borde ju vara framme.

jag tycker rent allmänt att Hööks är gräsligt långsamma. Beställer man från t ex Ellos kan man få ett Expresspaket på 2 dagar, men Hööks brukar ta evigheter på sig.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Allt jag köpt på Hööks i klädesväg, typ vintervantar, tröjor, jackor, ridbyxor är det dålig passform på. Stövlar går sönder, dragkedjor funkar inte.

Deras kvalité har blivit mycket sämre de senaste åren. Det var bra i början på 2000- talet. Jag fattar inte att alla köper från Hööks. Jag har varit på Citygross och även Granngården. Dom har också rea och kvalitén är superbra.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jag lyckades fynda lite idag.

JH schabrak i stl p 50:-
Gold Medal schabrak i stl p 50:-
Showmaster fleecetäcke 150:-


Sedan fick ett Sweet Iron bett också åka med fast det var inte rea.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Alla tycker vi olika och tur är väl det. Jag har aldrig någonsin haft problem med deras produkter.

Kl

Mitt paket kom fram idag. Ska hämta ut det senare.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Kl

Hämtade ut mitt paket innan och tyvärr så passade inte tränset på honom :(
Köpte ju både ponny och cob men det ena var för litet och det andra var för stort.

Men fick min jacka iaf. Ska till affären och lämna tillbaka sakerna nu och passa på att kika lite till.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

jag tycker rent allmänt att Hööks är gräsligt långsamma. Beställer man från t ex Ellos kan man få ett Expresspaket på 2 dagar, men Hööks brukar ta evigheter på sig.

Har samma erfarenhet, men har nu tack och lov en butik i närheten. Minns att jag väntade på ett paket i 1,5 vecka i våras.. Jag hann åka in till butiken och köpa det jag skulle ha istället, trodde liksom jag var ute i god tid när jag beställde men icke.
Så fick jag åka tillbaka till butiken och lämna tillbaka varorna jag beställt, som kom tre dagar senare..

MEN nu fick jag precis sms-avi om att jag har ett paket att hämta :D
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Fast när jag ber dom ta in nåt till butiken så går det på 2 dagar vanligtvis. Har aldrig provat beställa hem dock.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

knapplån

Tänkte på en sak...om man beställer från nätet och ngt inte passar, får man lämna in på närmsta butik (och ta med retursedeln?) då eller måste man sända i retur?
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Det funkar att lämna tillbaka i butik, gjorde det själv senast idag. Ta med bipacksedeln bara.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Då blir det lite tråkigare =(. Det är ju rätt sjukt, Horze skickar ju från Holland men deras saker kommer på 4-5 arbetsdagar...
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

*kl*

Mitt packet har äntligen kommit!!
Beställde första REA-dagen
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Suck, jag vill ju också ha mina saker! Vill att de ska ringa och säga att jag kan komma och hämta det i butik. Kan tyvärr ej se orderstatus för jag kom inte ihåg mitt lösenord så jag var inte inloggad när jag beställde.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Kl

Var inom och lämnade tillbaka två träns och jackan innan men kom ut med ett par shortchaps som jag sett på hemsidan. Dom var tunna och sköna och kommer nog inte kännas av så mycket att ha på sig, vilket jag tycker om. Gillar inte när det sitter åt på benen. Lite klaustrofobisk av det.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Suck, jag vill ju också ha mina saker! Vill att de ska ringa och säga att jag kan komma och hämta det i butik. Kan tyvärr ej se orderstatus för jag kom inte ihåg mitt lösenord så jag var inte inloggad när jag beställde.

När beställde du dina grejer då?
Jag beställde förra fredagen tror jag och mitt kom idag.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

kl

Mitt paket har inte heller anlänt, beställde på förmiddagen på första readagen.
Men den står iallafall som sorterad så jag hoppas den kommer snart :)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Ser nu att ordern finns på Mina Sidor. Står bara "Paket till butik". Skulle ha beställt hem, hade säkert gått snabbare.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 292
Senast: JennyLz
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 563
Senast: G-uldlock
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
360
Senast: IngelaH
·
Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp