Bukefalos 28 år!

Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Här är bilder på mina fynd!

rea_52d19abe88e59db71077f7b9.jpg
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Ser nu att ordern finns på Mina Sidor. Står bara "Paket till butik". Skulle ha beställt hem, hade säkert gått snabbare.

Betyder det att paketet ska skickas till butiken eller att det är framme? Någon som vet säkert? Har aldrig beställt till butik innan och det står lika på mitt. Jag beställde mitt reanatten och det borde ju verkligen ha kommit fram kan man ju tycka...
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jag undrar exakt samma sak!
Ville fråga när jag var där senast, men tyvärr är personalen så otrevlig på "min" Hööksbutik så jag vågade inte… Risken att bli dumförklarad och nergjord är dessvärre rätt stor, enligt tidigare erfarenhet. ;)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Vad tråkigt. På "min" butik är personalen både kunniga och trevliga.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

På hemsidans information står det att de ska ringa från butiken när paketet är inne. Men funderar på att ringa dem på måndag och efterlysa det. Det allra lättaste hade väl varit om butiken plockade ihop varorna själv? Jag tolkar det som att centrallagret packar ihop ordern och skickar ner det. Känns som en omväg.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Vilken lyx! ;-) I min butik finns ett par som är jättehärliga, men dom som jobbar oftast är otrevliga, snorkiga och oproffsiga. Jag har alltid känt mig dum så fort jag frågat något. Och när jag skulle reklamera en sak blev jag fullständigt nergjord vilket inte kändes så bra. Särskilt inte när anledningen till reklamationen visade sig vara ett känt fel på den produkten! Jag blev ersatt men jag kände mig extremt illa behandlad. Hade det bara varit jag så hade det varit en sak, men nu har jag flera av varandra oberoende bekanta som tyvärr blivit lika dåligt bemötta.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Vilken lyx! ;-) I min butik finns ett par som är jättehärliga, men dom som jobbar oftast är otrevliga, snorkiga och oproffsiga. Jag har alltid känt mig dum så fort jag frågat något. Och när jag skulle reklamera en sak blev jag fullständigt nergjord vilket inte kändes så bra. Särskilt inte när anledningen till reklamationen visade sig vara ett känt fel på den produkten! Jag blev ersatt men jag kände mig extremt illa behandlad. Hade det bara varit jag så hade det varit en sak, men nu har jag flera av varandra oberoende bekanta som tyvärr blivit lika dåligt bemötta.

Berätta det för deras chef, såna saker vill chefen alltid veta!

Jag är tämligen övertygad om att de inte har råd att mista bra kunder pga dålig personal.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

På hemsidans information står det att de ska ringa från butiken när paketet är inne. Men funderar på att ringa dem på måndag och efterlysa det. Det allra lättaste hade väl varit om butiken plockade ihop varorna själv? Jag tolkar det som att centrallagret packar ihop ordern och skickar ner det. Känns som en omväg.

Butikerna ska inte pyssla med postorder, det är därför. Så alla postorderbeställningar går från centrallager till butik ja, det tas inte av butikens varor ens om de har de inne. Fick jag förklarat för mig.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

*kl*

Kilkee tränset på lurvponnyn. Har dock bytt pannband nu till ett med svarta stenar istället :).
DSC_1416_zps70ee4e72.jpg
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Vad snyggt det blev. Gillar att nosgrimman dels är svartfodrad och dels blir bredare upptill.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Mitt paket kom i förrgår och gubben ska hämta ut det idag så jag får det som födelsedagspresent sen när jag kommer hem från jobbet! :D Ska ut och prova både schabrak och jacka sen!
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

*KL*

Var inom butiken idag då jag skulle ha en grimma som var ur nya sortimenetet, men just den färgen jag ville ha hade inte kommit in. Blev ett fleecetäcke med stjärnor för 114 kr och ett dressyrschabrak för 114 kr. :) bilder kommer
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Här kommer bilderna

Fleecetäcket


Schabraket
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

*kl*

Någon som vet när halva reapriset börjar? Vi har jättemycket av reavarorna kvar i butiken på min ort så det hade suttit fint med halva reapriset nu. :)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Nja det är ju olika beroende på var man bor, här är det vecka 7 tex.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 292
Senast: JennyLz
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 563
Senast: G-uldlock
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
360
Senast: IngelaH
·
Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp