Bukefalos 28 år!

Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Magica

Trådstartare
Imorgon, fredagen den 3/1 - 14 börjar Hööks vinter REA med 50% på en del av sortimentet. Här kan vi lägga in bilder på det vi fyndat! (egna bilder då såklart) ;)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jag ska faktiskt på rean för första gången i morgon! Mest för att köpa ett bett dock men ändå :-P
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jag hoppas det mesta kommer ut på nätet efter 00.00 inatt :)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jag hoppas så innerligt att Ashfordrtränset kommer ut på rean. Har velat ha ett länge men egentligen är det fel färg på spännena, så vägrar köpa för ordinariepris:p.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Jag ska dit efter jobbet vid 14 i orgon, hoppas hitta något kul :)
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Tips: Allt ligger redan på fyndhörnan på deras hemsida i stort sett som kommer reas men utan reapriset.

Hittade inget av intresse där men lär väl kika igen senare ifall mer kommer läggas upp.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Såg det precis!!.
Perfekt.
Man kanske kan lägga det i sin varukorg redan :P
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Mja tror det försvinner om man är inaktiv ;)

Kompis öppnade allt i varsin flik hon ville ha. Sen uppdaterar hon för se reapriset haha. Knasfolk :D
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

oj vad ambitiöst :p

Jag vill ha funktionströjorna, det är nog det enda.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Är det samma saker på rea i butikerna som i webbshopen? Jag råkar nämligen bo ungefär en km från en butik så det kan ju vara värt att ta en sväng dit när de öppnar imorgon och kika. Det enda jag kan se spontant skulle väl vara några tunnare undertröjor samt ett träns, det var tunt med täcken på rean verkar det som.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

KL

Den padden jag tänkt köpa och modifiera till barbackapadd är på rea, precis vad jag väntat på! Perfekt! Hoppas nu bara den finns kvar till jag kommer till affären :)

Får nog bli en ny sommargrimma också och kanske en piké till mig.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

De har ju 15% på alla täcken oavsett märke tom kl 24 inatt så du får skynda dig ;)

*kl

Jag är sugen på västen Tilly CRW. Gillar färgen och provade den när jag var inne sist, sitter fint men stor i stl så man fick ta XS :)
 
Senast ändrad:
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

*KL*

Hm. Om det är bra pris på det turkosa stalltäcket kaske jag slår till, annars får det vara. Reflexdamaskerna skulle också kunna vara intressanta.

Måste åka till den sidan av stan i morgon ändå, så...
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Njae, deras täcken är inte så bra att de är värda sitt pris med 15%. Hade det varit 50% däremot :angel:
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Det turkosa stalltäcket skulle egentligen passa finfint för mig, letar efter ett täcke med ungefär 150 g fodring. Men det är ju ponnysize på det, finns bara upp till 135.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Dom har ju endel HW och Bucas tänkte jag mer. De andra märkena har jag inte provat sedan 90-talet eller tidigt 00-tal.
 
Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

*kl*

Ett tips! Om ni kollar Lagersaldot, under saken du vill ha, för din butik kan de ha andra stl och färger än på hemsidan :-)
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 292
Senast: JennyLz
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 563
Senast: G-uldlock
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
360
Senast: IngelaH
·
Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp