Högskoleprovet

Den 31 aug. 2014 startade jag den här tråden, jag hade precis startat plugga seriöst inför provet för att nå mitt drömprogram. Det har många gånger känts tungt och segt att behöva sitta och nöta de tråkiga övningsproven, målet har nästa sett onåeligt ut ibland och jag har under tiden från trådstarten hunnit plugga lite andra fristående kurser på universitet och även en utbildning via komvux. Kurserna jag läste där (bl.a matte) har hjälpt mig i positiv riktning och tillsammans med det egna plugget hemma stod det igår "Antagen" när jag loggade in :love: Jag vill tacka alla som framförallt i början av tråden peppade mig, och jag vill också säga till alla andra som kämpar eller tvivlar att ge inte upp! drömmar ska förverkligas och med tillräcklig målmedvetenhet och kämparglöd kan man nå mer än man tror, går det inte vägen detta prov så är det stor chans att det kommer gå bättre nästa gång, stort lycka till ni som kommer skriva provet i höst kämpa på det går att övervinna det!! :up:
 
Den 31 aug. 2014 startade jag den här tråden, jag hade precis startat plugga seriöst inför provet för att nå mitt drömprogram. Det har många gånger känts tungt och segt att behöva sitta och nöta de tråkiga övningsproven, målet har nästa sett onåeligt ut ibland och jag har under tiden från trådstarten hunnit plugga lite andra fristående kurser på universitet och även en utbildning via komvux. Kurserna jag läste där (bl.a matte) har hjälpt mig i positiv riktning och tillsammans med det egna plugget hemma stod det igår "Antagen" när jag loggade in :love: Jag vill tacka alla som framförallt i början av tråden peppade mig, och jag vill också säga till alla andra som kämpar eller tvivlar att ge inte upp! drömmar ska förverkligas och med tillräcklig målmedvetenhet och kämparglöd kan man nå mer än man tror, går det inte vägen detta prov så är det stor chans att det kommer gå bättre nästa gång, stort lycka till ni som kommer skriva provet i höst kämpa på det går att övervinna det!! :up:

Grattis! Det är roligt att höra om när det går vägen trots uppförsbacke i början! Med en envetenhet av den graden finns det nog inget du inte kan lyckas med här i världen :D

Lycka till med plugget!
 

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 941
Senast: zassoo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 823
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Inspirerad av tråden om karriärbyte slänger jag ut frågan till allvetande buke; Vilket jobb skulle passa mig? Lite "kort" info om min...
Svar
2
· Visningar
475
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 858
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp