Bukefalos 28 år!

Hur blir man riddare?

Sv: Hur blir man riddare?

På Apalle gård huserar Riddare Draköga från Celeres Nordica om jag inte är helt ute och cyklar =)
 
Sv: Hur blir man riddare?

Jag bor också i Östergötland (Linköping). Är också lite intresserad av tornerspel. Min häst bor dock ännu kvar i Norrland, men jag vill ta ner henne så snart som möjligt, i sommar om ekonomin tillåter.

Okej^^ Min är bara två men tänkte kanske att man kan få vara med och lära sig om det, få fäktas och liknande tills hästen är inriden. Har även börjat med akademisk ridning så jag kan börja med tornerspel sen.^^
 
Sv: Hur blir man riddare?

fin häst vilken föreningen rider du med ?

Ingen förening ännu, får se hur långt man kan komma utan att vara med i någon, blir vi bättre så kan ju SM eller andra uppvisningar vara intressant men det är en bit kvar tills dess.
 
Sv: Hur blir man riddare?

Okey jag hoppas att du vet att du måste vara med i en föreninge som är med srs för att få rida sm Tränar du för Draköga ???
 
Sv: Hur blir man riddare?

Okey jag hoppas att du vet att du måste vara med i en föreninge som är med srs för att få rida sm Tränar du för Draköga ???

Jodå, föreningstillhörighetskravet vet jag om men det är en bit kvar tills man kan deltaga ordentligt och fram tills dess så får det vänta.

Draköga är tränaroraklet i stallet och vi är för det mesta sex stycken som tränar på lördagarna för skojs skull, på tisdagskvällar finns det också en grupp.

www.apallegard.se (lite info finns det där) sommarläger för tornersugna är inplanerat där också. Om ni inte hittar info så maila till adressen på hemsidan för mer info.
 
Sv: Hur blir man riddare?

Finns det något sällskap i skåne?
 
Sv: Hur blir man riddare?

Finns skånska björnen och så gruppen jag är med i - "Modulus Event". Men vi är varken förening eller medlem i SRS utan bara en tajt grupp som enbart satsar på rida uppvisningar. Vi har inga nybörjarträningar heller. Kolla med Skånska Björnen hur de har det. :)
 
Sv: Hur blir man riddare?

Nu kickar jag upp denna tråden igen, är ju så nyfiken på vem din mamma är ,)


Oj, har totalt missat det här :o
Sorry :angel:

Tyvärr har jag ingen bild på den här datorn då, men ska se om jag kan fixa fram några. Vet att det finns hur många som helst bland alla foton i garderoben.

Hon heter iaf Ylva i förnamn :)
 
Sv: Hur blir man riddare?

då vet jag vem hon är =) Kul!! Gick igenom en massa gamla bilder från bl a stegeborg och tror hon var med på bild där.
 
Sv: Hur blir man riddare?

Vad bra :D

Ja, vi har också en del gamla osorterade foton från tornerspelen, skulle vilja gå igenom dem, men är inte hemma för tillfället.
 
Sv: Hur blir man riddare?

Finns skånska björnen och så gruppen jag är med i - "Modulus Event". Men vi är varken förening eller medlem i SRS utan bara en tajt grupp som enbart satsar på rida uppvisningar. Vi har inga nybörjarträningar heller. Kolla med Skånska Björnen hur de har det. :)


Finns inte Silfverfalken ute på Österlen kvar längre?

http://www.silfverfalken.se/

Dom har ju funnits ett antal år längre än Skånska Björnen.

/KT
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 567
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 748
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 181
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 550
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp