hur få tillbaka häst

Sv: hur få tillbaka häst

Prosit skrev:
Grattis till dagens resultat i tävlingen :angel: De skötte sig ;)

Nja ;) Petet säger jag inget om, det kan hända vem som, men ett tidsfel ? *skrattar* Aja nu e de Högbo som gäller och återdebut i 130... Får se hur de går ... Som trogen hästägare åker jag självklart dit å kollar ;) (de kommer snart sätta "tävlingsförbud" på mej :o :D)
Men de e kul å va med på tävlingar ju :) Och extra kul om de går nolla såklart :)
 
Sv: hur få tillbaka häst

corzette skrev:
Nja ;) Petet säger jag inget om, det kan hända vem som, men ett tidsfel ? *skrattar* Aja nu e de Högbo som gäller och återdebut i 130... Får se hur de går ... Som trogen hästägare åker jag självklart dit å kollar ;) (de kommer snart sätta "tävlingsförbud" på mej :o :D)
Men de e kul å va med på tävlingar ju :) Och extra kul om de går nolla såklart :)
Ja, men de rev ju inte hela banan, vägrade ut sig eller gick omkull;) så lite duktiga var de ju:rofl:
Missade dig tyvärr, du var där idag med va?
Jag kom precis i tid till John hoppade i laget. Surt med nerslag där, de slutade fyra. Han var väldigt besviken o jag har lärt mig tre nya svordomar på svirländska :angel: :D

Högbo kommer inte jag med till, så du får rapportera;) Strömsholm ska jag till däremot.

O tävlingsförbud får du ju knappast, de tycker ju att det är kul när ägarna kommer o kikar ju!:)
 
Sv: hur få tillbaka häst

Skönt att det löste sig för er.Har följt er "följetång".

Har ingen koll på tävlingar men kommer ni till Högbo vore det kul att se er. När ska du dit?

Tessa
 
Sv: hur få tillbaka häst

terwa skrev:
Skönt att det löste sig för er.Har följt er "följetång".

Har ingen koll på tävlingar men kommer ni till Högbo vore det kul att se er. När ska du dit?

Tessa
Vi kommer vara där hela helgen.
Jag har fått låna en sommarstuga som jag kommer bo i :)
 
Sv: hur få tillbaka häst

Lyfter på kepsen och gratulerar.. :)

Skönt för dig att det är över.

Ride on!
/Mike
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 380
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
10 465
Senast: solrose00
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 954
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp