Bukefalos 28 år!

Hur fungerar det här nu då?

oxer

Trådstartare
Hur ser ni på det här med intyg/betyg efter praktik i stall?

I mitt fall har jag utfört ett halvårs praktik i ett stall med hopphästar med ca 55 timmar i veckan.

Ser ni helst att ni får både ett intyg (en bekräftelse på att du har gjort det här halvåret) och ett betyg där det står lite hur du har jobbat och med vad, eller bara ett intyg?

Vad kan man förvänta sig egentligen? Vad har ni fått?

:bump:
 
Sv: Hur fungerar det här nu då?

Jag var inte inom hästvärlden utan hundvärlden, men dels ett intyg på perioden som jag varrit där samt någon kommentar alt, be om att få använda dom som referens.
Sen är det alltid bra att be om feedback, vad som är bra alt. mindre bra och vad man kan tänka på osv.
 
Sv: Hur fungerar det här nu då?

Se till att få båda om möjligt, alltid bra med meriter för kommande anställningar oavsett vad det är för jobb. Fick både betyg och intyg när jag praktiserade för en massa år sedan men de slarvades tyvärr bort (av mig), hade haft nytta av dem vid senare tillfällen. :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 327
Senast: Badger
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 490
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 804
Senast: Pilot
·
Samhälle Jag har en gammal mamma som ramlade hemma härom veckan, fick en fraktur i höften och låg inlagd först på ortopeden och därefter på...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
10 416
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp