Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

hej hej... jag tävlade med Barkhults Officer på lunch dubbeln i tisdags på åby.. Hade spår 12 bakom bilen å slutade 4a :banana: jätte lycklig över att det gick så bra :bow:
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

hej hej... jag tävlade med Barkhults Officer på lunch dubbeln i tisdags på åby.. Hade spår 12 bakom bilen å slutade 4a :banana: jätte lycklig över att det gick så bra :bow:

Guuuuu-va kul! :bump: Grattis! Jag hade min märr uppstallad i samma stall som Officiern under en tid. Dom var kära :love: Vi kallade honom Greken, han åt alltid vitlök och luktade därefter. Stort grattis från mig och hans gamla flirt! (Hon som är på bilden)
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Guuuuu-va kul! :bump: Grattis! Jag hade min märr uppstallad i samma stall som Officiern under en tid. Dom var kära :love: Vi kallade honom Greken, han åt alltid vitlök och luktade därefter. Stort grattis från mig och hans gamla flirt! (Hon som är på bilden)

Tack så jätte mycket..det var en stor överaskning att det gick så bra med tanke på utgångsläget.. jasså du känner honom..hehe.. han e allt en lite goding :d
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Får väl premiär-skriva här,

Grattis till segern på Romme DropdeadBeauty. Jag såg loppet via ATG Live - hästen såg bra ut :)
Synd att jag missade det INNAN - 17 gånger pengarna hade ju inte varit fel :angel:
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Moltas gjorde sin första start i monté igår 22/1 på Axevalla. Vi blev 4:a på 1.16.0 mycket bra tid för att vara första starten! :)
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 443
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 945
Senast: shia
·
Övr. Hund Helgen 10-11/8 hade bergslagens vallhundsklubb Ik2-tävlingar utanför Örebro. En klurig bana, ganska svåra (men roliga!) får och rejält...
Svar
4
· Visningar
1 141
Senast: Jenka
·
M
Trav Jag vet att det finns en hel del montéryttare och intresserade här så jag tänkte lufta detta ämne, kanske för att förstå anledningen...
Svar
18
· Visningar
1 750
Senast: oki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp