Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Red Grateful Woman i montéloppet för varmblod på Bergsåker igår. Vi kom aldrig in i matchen riktigt från 40 m tillägg. Hon gick riktigt bra sista långsidan och jag chansade invändigt men speeden ebbade ut och vi blev av med sistaslanten precis på linjen.

Synd att jag inte visste att du var där. Hade varit kul att hälsa på dig :)
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Tjejen med kameran? :) kanske såg dig.. att du inte hälsade då?
Har du nån bra bild så får du gärna skicka till mig? :idea:

Ja de var nog jag :P Jag stod på publiksidan, alldeels vid vinnarcirkeln typ .. :) Var typ helsvart hela jag .. :p Hejade, lätt å säga hej då du blåser förbi en ... :smirk::angel:

Och självklart kan jag skicka bilder ! :) PM:ar :)
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Grattis till segern i torsdags =)

grymt =)
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Red på Bergsåker i torsdags . Ghettos miracle från spår 1 blev 5:a på 18.6 vilket innebär att hon sänkte sitt monterekord m 1.1sek.

Hon var "grishet" i värmningen mn vi kom iväg bra o sen var det vara att hänga på hon blev lite störd av att de sprutade allt för mycket grus på henne.
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Grattis Ballerina!!!! :bump::banana::bump: Helt underbart ju! Segerns sötma är ljuvlig! :d Bra ridet!
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Debut på travbuke för mig!
Måste få lägga in ett hurra för vårBodbäckslasse, seger i fredags på Umåker. :banana:
Ostartad senaste tre åren, nu i sommar 3-5-6-3-1.. Glad:ja!:D
Start igen på Östersund om någon vecka. Sedan Valla i början på November, final dubbelcupen, om inget ska krångla tills dess.
Trav e kul då det går bra!!
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Debut på travbuke för mig!
Måste få lägga in ett hurra för vårBodbäckslasse, seger i fredags på Umåker. :banana:
Ostartad senaste tre åren, nu i sommar 3-5-6-3-1.. Glad:ja!:D
Start igen på Östersund om någon vecka. Sedan Valla i början på November, final dubbelcupen, om inget ska krångla tills dess.
Trav e kul då det går bra!!

Grattis! Och välkommen till travbuke!
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

grattis oki till segern på solänget i onsdags... nära att bli en dubbel..


:bump:
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

TAck Maddizz!
ocg Grattis Lusidor! Jag var där och såg...han gick riktigt bra in till mål! :bump:
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

:confused:Skall man kanske upplysa om resultat såsom diskad 2:a, galopp, Åby i torsdags. Samt kval 24,1 ej gdk, hästen bröt ut sista sväng, ville hem.:mad: Ömsom vin ömsom vatten så att säga...:crazy:
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

:confused:Skall man kanske upplysa om resultat såsom diskad 2:a, galopp, Åby i torsdags. Samt kval 24,1 ej gdk, hästen bröt ut sista sväng, ville hem.:mad: Ömsom vin ömsom vatten så att säga...:crazy:

Klart man ska rapportera sånt.. :D

Själv blev jag diskad igår på romme. Hästen hade en dålig dag. Och det måste hon ju få ha någon gång. Hon som varit så duktig så länge!
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Dags att putta upp tråden. Är det verkligen inte en enda som varit ute på slagfältet på så länge nu? Glöm inte att rapportera här! :idea:
Själv har jag varit avstängd i 3 veckor...:mad: Ikväll kvalar jag en för Stall Goop, kul att få förtroendet av ett "storstall". C ya out there! :D
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Jo jag var ut med Polenta senast i lördags :smirk:
Ja, hon är ett litet russ .. men va fan, hon räknas hon med ;)

80m tillägg hade vi, stod på 1720 .. senaste starten blev hon ju rapporterad. Så som mål för denna start hade jag att vi skulle ta oss runt utan att bli rapporterad. In i första kurvan hade vi en väldans fart (gick jäkligt snabbt), men hästar hoppade kors och tvärs i kurvan, en kusk styrde ut sin ponny rakt framför oss !? Och tog ner hästen i trav igen ... men ja, jag fick ju nita Polenta för att inte köra in i ekipaget framför .. :mad: Ja .. sen har jag inte så mkt minne av loppet, vi kom runt på 20,5 och hon har rekord på 19,6.. utan galopp och utan rapportering, hon travade jättefint ! Så jag är helnöjd med henne :)

Nu är det dock slut med tävlingar för henne i år .. vi laddar vidare till nästa säsong ! ;):banana:
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Dags att putta upp tråden. Är det verkligen inte en enda som varit ute på slagfältet på så länge nu? Glöm inte att rapportera här! :idea:
Själv har jag varit avstängd i 3 veckor...:mad: Ikväll kvalar jag en för Stall Goop, kul att få förtroendet av ett "storstall". C ya out there! :D

Way to go girl!!! :) Va dukti du är.

Sist jag tävlade var Åby med Johnny Cash. Blev 6a. Nytt rekord . Kanonbra med tanke på 2 jobbiga energikrävande omstarter.

Har dessutom kanske en ny pålle på G, hoppas på kval framöver. Håll tummarna!
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Dags att putta upp tråden. Är det verkligen inte en enda som varit ute på slagfältet på så länge nu? Glöm inte att rapportera här! :idea:
Själv har jag varit avstängd i 3 veckor...:mad: Ikväll kvalar jag en för Stall Goop, kul att få förtroendet av ett "storstall". C ya out there! :D


Ibland vill man inte rapportera....:smirk::p:angel:
Så vi tar de kommande starterna istället:
Måndag- Färjestad, lärlingslopp, kör en amatörhäst, Electro, spår 2/2660.
Tisdag- B-lopp Gävle, kör min egen Sergeant Buttler från spår 6/2140a samt en amatörhäst, en tidigare passhäst. Kul!
Onsdag- Valla, lärlingslopp, kör en häst åt min arbetsgivare som kommer från två segrar sista tre starterna, dock i lite enklare sällskap. Jätteroligt är det i alla fall!
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Resultatet för gårdagen 19/10 var magert.
Vår Tribello klarade inte Premien, 35,7 med galopp.
Basnäs Chesselina kom 8:a, het som en järnkamin, 20,1 galopp efter att slagit ihop. Fick i alla fall 850;. som "plåster på såren" eftersom det var 8 priser i loppet....

Re miracle's Fanny Fearless kom 9:a.

// Kicki
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Resultatet för gårdagen 19/10 var magert.
Vår Tribello klarade inte Premien, 35,7 med galopp.
Basnäs Chesselina kom 8:a, het som en järnkamin, 20,1 galopp efter att slagit ihop. Fick i alla fall 850;. som "plåster på såren" eftersom det var 8 priser i loppet....

Re miracle's Fanny Fearless kom 9:a.

// Kicki

Pssst, fel Hur gick loppet-tråd... Jag tycker också det blev snurrigt... ;)
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 446
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 945
Senast: shia
·
Övr. Hund Helgen 10-11/8 hade bergslagens vallhundsklubb Ik2-tävlingar utanför Örebro. En klurig bana, ganska svåra (men roliga!) får och rejält...
Svar
4
· Visningar
1 141
Senast: Jenka
·
M
Trav Jag vet att det finns en hel del montéryttare och intresserade här så jag tänkte lufta detta ämne, kanske för att förstå anledningen...
Svar
18
· Visningar
1 750
Senast: oki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp