Bukefalos 28 år!

Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Ballerina

Trådstartare
Tänkte starta en tråd där alla vi som har kör-/monté-licens kan redovisa när vi ska starta samt hur det sedan gick i loppet!
(gärna med bild från tävlingsdagen)


Jag kan väl börja själv med att berätta att jag red ett montélopp igår, Arvika. På Jahnita. Vi vann med en halv längd på tiden 30,7. :)
Min första "riktiga" seger.

jahnitalina.jpg

jahnitali.jpg

jahnital.jpg



Så, nu är det er tur!! :D
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

TJUSIGT:) Vilket bra initiativ, så jag som panel-höna får se vad ni hittar på ute på banorna :D
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Vad kul! GRATTIS! Och segergest hann du med och allt, såg du skulle starta i listorna men sen tappade jag bort när och hur och allt...
Kul!:banana::banana:
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Så du menar att vi ska ha EN om vi kör själv eller åt andra, en om vi har lånekusk?

Varför inte ha en för dem som har hästen i proffsträning också och en för om vi kör åt andra? Bara för att styra till det riktigt ordentligt? ;)

Varför måste vi samla dem förresten nu när vi har ett travgnägg? Jag kan inte tänka mig nåt annat än att moderator låter oss ha varsin tråd nu? För Gnägg är jujust ett sånt forum - typ i dag är jag såååå glad pga..., eller så deppig pga...

Mitt Grattis har du i den rätta tråden för det.
 
Senast ändrad:
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Så du menar att vi ska ha EN om vi kör själv eller åt andra, en om vi har lånekusk?

Varför inte ha en för dem som har hästen i proffsträning också och en för om vi kör åt andra? Bara för att styra till det riktigt ordentligt? ;)

Varför måste vi samla dem förresten nu när vi har ett travgnägg? Jag kan inte tänka mig nåt annat än att moderator låter oss ha varsin tråd nu? För Gnägg är jujust ett sånt forum - typ i dag är jag såååå glad pga..., eller så deppig pga...

Mitt Grattis har du i den rätta tråden för det.

öö? Jag menar bara att får man ha trådar om när hästarna ska starta så måste det väl vara okej att ha en för när man SJÄLV ska starta.. Alltså att man kör/rider sin egen eller någon annans häst..
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

GHOST.

Jag tycker den här tråden var bra iaf. Jag själv tycker det är jobbit att leta efter montè ryttare som ska starta i den andra tråden!
Så fortsätt med denna tråd..
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Jag ska ta min Montè licens i snart.. Så hädanefter får du nöja dig med 2:a platsen ;) :rofl:
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

GRATTIS! Funderade faktiskt de sista dagarna på vart Jahnita tagit vägen, i fjol (visst var det då?) så radade hon ju segrar...
Jag rider ju också monté men nu är min häst sjuk i halsinfektion, och magert med lopp är det framöver så det blir nog inget för mig förrän i slutet på augusti.
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Ja, jag ska skynda mig ;D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

öö? Jag menar bara att får man ha trådar om när hästarna ska starta så måste det väl vara okej att ha en för när man SJÄLV ska starta.. Alltså att man kör/rider sin egen eller någon annans häst..

Jag skriver bara vad JAG tycker.... :D

Egentligen tror jag att vi har lite mera frihet att skriva lite vad vi känner för nu när vi har travgnägg också men att vi är så "dresserade" av ameo att vi ändå håller oss i ett fåtal trådar... :D
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

GRATTIS! Funderade faktiskt de sista dagarna på vart Jahnita tagit vägen, i fjol (visst var det då?) så radade hon ju segrar...
Jag rider ju också monté men nu är min häst sjuk i halsinfektion, och magert med lopp är det framöver så det blir nog inget för mig förrän i slutet på augusti.

ja, det var förra året. :)

ajdå, stackars pållen.. Han får ta o krya på sig då så ni får starta igen! :idea:
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 448
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 947
Senast: shia
·
Övr. Hund Helgen 10-11/8 hade bergslagens vallhundsklubb Ik2-tävlingar utanför Örebro. En klurig bana, ganska svåra (men roliga!) får och rejält...
Svar
4
· Visningar
1 141
Senast: Jenka
·
M
Trav Jag vet att det finns en hel del montéryttare och intresserade här så jag tänkte lufta detta ämne, kanske för att förstå anledningen...
Svar
18
· Visningar
1 750
Senast: oki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp