Bukefalos 28 år!

Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Grattis!! Än en gång. Du verkar vara otroligt bra på Montè, jag kanske ska lägga min licens på is!? Tills du blir skadad :angel:


(Ta det inte på fel sätt, är absolut inget jag önskar dig)
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Grattis Lina...:)

Jag har litte bilder från igår som jag kan skicka till dig om du vill.....

Själv så slutade det inge bra för våran häst.... nu blire att kolla upp han :(

GRATTIS:rofl::rofl::banana:
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Grattis Lina...:)

Jag har litte bilder från igår som jag kan skicka till dig om du vill.....

Själv så slutade det inge bra för våran häst.... nu blire att kolla upp han :(

GRATTIS:rofl::rofl::banana:

jaaa! Du får mer än gärna skicka bilder!! :)
vilken pålle är din? Hoppas de inte är nått allvarligt fel då!
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Johnny-Cash-070727h.jpg


ännu en bild ifrån åmål! :)
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Hrm...tänkte bara göra det när det gått bra.....;)

Körde ju igår, amatörhäst, ofräsch, loppet blev fel kört (snacka om alla ursäkter...), gjorde det bra ändå som höll sig i trav och var först utan. Men dom starterna glömmer jag ju helst...:smirk:

Hade ju faktiskt tänkt anmäla min egen till montéloppet på Färjestad 6/8, om jag ska dit, men hon lär väl knappast komma med på halvrad.. Annars är väl det dina hemtrakter?
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Easy Bowler hade vi med..... Jag är alltid med som trogen skötare :)
det ser inte bra ut för han iaf.... stod på 3 ben idag i hagen...... Så han har i stort sett stått inne hela dagen.....

Men f*n va startsnabb han var i åmål vår lilla pålle :banana:
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Hrm...tänkte bara göra det när det gått bra.....;)

Körde ju igår, amatörhäst, ofräsch, loppet blev fel kört (snacka om alla ursäkter...), gjorde det bra ändå som höll sig i trav och var först utan. Men dom starterna glömmer jag ju helst...:smirk:

Hade ju faktiskt tänkt anmäla min egen till montéloppet på Färjestad 6/8, om jag ska dit, men hon lär väl knappast komma med på halvrad.. Annars är väl det dina hemtrakter?

hehe! :) bara att anmäla ! :angel::)

jo, men det är svårt att påverka så särskilt mkt angående dagsformen om det inte är ens egen häst. Sen är det klart att kör man dåligt i loppet så är det ju ingen annan att skylla på.
Du var säkert duktig! :)

jo, Färjestad är ju inte så långt bort! Hemmabanan så att säga! :)
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Easy Bowler hade vi med..... Jag är alltid med som trogen skötare :)
det ser inte bra ut för han iaf.... stod på 3 ben idag i hagen...... Så han har i stort sett stått inne hela dagen.....

Men f*n va startsnabb han var i åmål vår lilla pålle :banana:

usch då! :( vet ni vad som är fel då?
hoppas han kryar på sig.
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

han fick en spark på h-bak knä.. av en häst som gick brevid i hagen... Korkat folk som släppte in en häst i hagen brevid som "leker" hingst ( han är vallack ) och Easy går med en märr i hagen... så han fick sig en smäll av vallacken som försökte ta "hans tjej" ifrån han.... Så han var svullen men han hade inte ont när han startade....

Hoppas lilla pojken blir bra.... Han älskar att springa =)

p.s jag skickar snart bilderna..
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

a jag har tagit dom själv.... nästa gång ska jag inte ha kameran på still bilder.... haha....
Jag skickade dom till din hotmail...
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

tack!

lustigt, du måste ha stått vid ingången nästan.. Hade varit skoj om jag visste vem du var bara.. :angel:

ska du till åmål imorrn?
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

a jag stod där typ....
Jag vet inte om det blir en sväng till åmål.... ska hinna rida 2 hästar hemma först... :)
En från stallet ska dit å köra 2 lopp så vem vet om jag blir med :rofl:
Ska du dit?
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

a jag stod där typ....
Jag vet inte om det blir en sväng till åmål.... ska hinna rida 2 hästar hemma först... :)
En från stallet ska dit å köra 2 lopp så vem vet om jag blir med :rofl:
Ska du dit?

yes, är med i 2 lopp imorrn. lopp 2 och 6. :) håll tummarna
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 690
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 995
Senast: shia
·
Övr. Hund Helgen 10-11/8 hade bergslagens vallhundsklubb Ik2-tävlingar utanför Örebro. En klurig bana, ganska svåra (men roliga!) får och rejält...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: Jenka
·
M
Trav Jag vet att det finns en hel del montéryttare och intresserade här så jag tänkte lufta detta ämne, kanske för att förstå anledningen...
Svar
18
· Visningar
1 753
Senast: oki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp