Bukefalos 28 år!

Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

aha, där ser man! :angel:
du får presentera dig vettu så jag fattar nått! :D

kuuul!
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Torsdag 23/8, Åby är det dags för nästa start för min del. Jag har fått förtroendet att rida hästen Oh So Good :d . En rejäl kille, urstark. Kvalades för ett drygt år sedan och visade fina takter då. Det skall bli riktigt spännande, lite trist att stå på dubbla tillägg, men är man med, så har man chans! :idea:
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Lycka till!

Fortsätter du så där så kanske jag sätter upp dig på vår grabb oxå om han ska gå monté igen och jag inte kan ;)
Det är svårt att få tag på bra montéryttare så man får passa på när man hittar någon! :D
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Lycka till!

Fortsätter du så där så kanske jag sätter upp dig på vår grabb oxå om han ska gå monté igen och jag inte kan ;)
Det är svårt att få tag på bra montéryttare så man får passa på när man hittar någon! :D

Syftade du på mig? :o Wow, jag bockar och bugar för den fina komplimangen isf. :bow:
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Ja, då bidde det en 5:e placering med Oh So Good Åby i torsdags, han gick 17,2 i sin första start vilket jag tycker är klart godkänt. Nu hoppas jag på att han får fler chanser. Underbart psyke på hästen!:love:
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Ja, då bidde det en 5:e placering med Oh So Good Åby i torsdags, han gick 17,2 i sin första start vilket jag tycker är klart godkänt. Nu hoppas jag på att han får fler chanser. Underbart psyke på hästen!:love:

good work!

själv blev jag tvåa med jahnita häromdan
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Ja jag läste om loppet, Putte verkar bra. Men 2:a är kanon! :banana: Det gäller att kunna glädjas åt alla placeringar. Ja, t.o.m även om man inte blir placerad men man vet att hästen gjorde sitt bästa... en tanke bara.. :)
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Polenta ströks ifrån Hagmyren den 26:e ..
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Ja jag läste om loppet, Putte verkar bra. Men 2:a är kanon! :banana: Det gäller att kunna glädjas åt alla placeringar. Ja, t.o.m även om man inte blir placerad men man vet att hästen gjorde sitt bästa... en tanke bara.. :)

Jovisst, Putte är kanonbra.... Men Jahnita är bättre :angel: Om hon bara kunde koncentrera sig så slog hon honom som ingenting :D

nästa starter för mig blir:

Söndag, Romme - Johnny Cash.
Tisdag, Östersund - Jahnita
 
Sv: Hur gick loppet? (Kusk/Ryttare)

Jovisst, Putte är kanonbra.... Men Jahnita är bättre :angel: Om hon bara kunde koncentrera sig så slog hon honom som ingenting :D

nästa starter för mig blir:

Söndag, Romme - Johnny Cash.
Tisdag, Östersund - Jahnita

Ahhh, härligt när det kommer uppsittningar i ett härligt flow! :D Du har ju dessutom två riktigt fina hästar på hand. Jätteskoj verkligen! Det är bara att njuta av stunden. Jag håller tummarna för dig! :bump:
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 686
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 995
Senast: shia
·
Övr. Hund Helgen 10-11/8 hade bergslagens vallhundsklubb Ik2-tävlingar utanför Örebro. En klurig bana, ganska svåra (men roliga!) får och rejält...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: Jenka
·
M
Trav Jag vet att det finns en hel del montéryttare och intresserade här så jag tänkte lufta detta ämne, kanske för att förstå anledningen...
Svar
18
· Visningar
1 753
Senast: oki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp