Hur gör ni?

Sv: Hur gör ni?

Oj, det var mycket! Själv är jag glad efter att efter flera veckor äntligen kämpat mig ner under närmaste tiotalsstreck på vågen ikväll!

Vägde mig idag igen, hade gått ner ett kilo sedan i tisdags :banana:

Fast dessvärre kan man ju gå upp eller ner ett kilo beroende om man dricker en liter vatten eller går på toa.. :angel:
 
Sv: Hur gör ni?

P.S. Du vet väl att det finns en "Viktminsknings-peppningstråd" för alla med graviditetskilon att bli av med?
 
Sv: Hur gör ni?

kl

Jag går upp med vagnen i bergen och går upp för min mördarbacke i högt tempo. Med vagnen och Sam blir det 27 kg extra hihi. Det är asjobbigt och första gångerna trodde jag att jag skulle svimma. Men vänta tills fogarna känns bra igen i alla fall, man fortsätter ju att producera relaxin när man ammar.

Jag rider också ca tre gånger i veckan och ser till att sitta ner i kort trav mycket (med dubbla bh:ar) så att jag tränar magmusklerna ordentligt. Sen får det ta lite den tid det tar, de säger ju 9 månader upp och 9 månader ner.
 
Sv: Hur gör ni?

Jag rasar i vikt....
Under graviditeten gick jag upp 17 kg, varav 13 kg den sista månaden.
Nu har jag 2 kg kvar att gå ner. Har sen igår tappat 3,2 kg.. :eek:
Jag tror min lilla skruttunge suger musten ur mig...
 
Sv: Hur gör ni?

För att gå ner i vikt- AMMA!!!!

Jag gick upp 20 kg med min dotter. 12 kg var bebis, fostervatten och vatten i kroppen. 8 kg var fett för jag vart så himlans hungrig när jag var gravid.

Men vad kroppen är finurlig. Jag var väldigt smal innan jag blev gravid och jag är övertygad om att kroppen sa till mig att äta mer. Så jag tänkte att jag skulle passa på och behålla några extra kg efter förlossningen. Tänkte försöka gå ner 16 kg men gick ner 18 av att bara amma och gå promenader med barnvagnen.
 
Sv: Hur gör ni?

Ät rätt, promenera med vagnen massor :D
Sen har jag go mormor som passar barn så gymmar 3 dagar i veckan och tog hjälp där med vilka maskiner man ska ta för att plocka bort bebismagen etc ;) Så det är mitt tips. Få hjälp och hitta träning för dig. Simma är bra med! Och avslappnande :D

Hej hopp..

Några tips på maskiner som tar bort bebismagen??? :)

//doris
 

Liknande trådar

Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 473
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 841
Senast: SiZo
·
Övr. Barn Tyckte också den "vanliga" uppdelningen var så taskig på något sätt, mamman är hemma i ett år och allt är jobbigt sen kommer pappan in...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
11 723
Senast: Imogen
·
Kropp & Själ Äter en del vitaminer i form av kapslar och det är hemskt! Kräks nästan av varje och det är flera stycken 😂 ibland ”fastnar” de halvvägs...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 659
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp