Hur vet man??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur vet man??

Då får vi hoppas på att jag får en likadan "dom" nu i eftermiddag då... men jag känner mig fortfarande så konstig... känns som om något skulle vara på väg... men det är väl önsketankar som vanligt.. :crazy:
 
Sv: Hur vet man??

Na hon trodde väl att det skulle vara dags snart... pga av min trötthet å så... så vi blev tipsade att åka hem och ha sex... stackars min lilla sambo... han blev helt vit i ansiktet... precis som om hon inte visste att vi redan haft sex :angel: ...
Men nu får bebis inte komma imorgon eftersom det är min 25årsdag... så då kommer den garanterat :smirk: ... menmen sånt e livet ibland...
 
Sv: Hur vet man??

Sorry ingen liten som önskat att komma än... :cry: ... men jag har legat i idag för att få det att komma igång :) ... har nämligen höststädat hela trädgården... putsade fönstren utomhus, städade av och ställde in utemöblerna, sopade och spolade av uteplatsen och trappan, rensade alla rabatter och klippte ner blommorna... så nu kan det väl komma igång då... tänkte dessutom be smbon om en färdknäpp ikväll ;) ...
 
Sv: Hur vet man??

Tack förresten... nu känner man sig ju gammal ju... :crazy:
 
Sv: Hur vet man??

Hur är det? Fungerade färdknäppen :o ? Hoppas att det kommer igång snart, måste vara drygt att bara gå och vänta...
 
Sv: Hur vet man??

Nä än så länge har den inte gjort nån nytta... :mad: ... menmen seegt är det...nåt ruggigt seegt... snart ber jag väl nån trycka till hårt på magen så bäbis flyger ut ;) ... det måste vara första gången i mitt liv som jag ber om att få ont... konstig e man...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 221
Senast: manda
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 548
L
  • Artikel
Dagbok Tills nu så trodde jag ALDRIG att nåt sånthär skulle hända för mig. Eller egentligen så hela mitt liv är ju som jag aldrig trodde att...
2
Svar
35
· Visningar
2 263
Senast: zuli
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp