Bukefalos 28 år!

Ifor Williams enhästars släp

LoE

Trådstartare
Äntligen har jag hittat mitt släp:-), och hästen oxå. Som numera travar in i släpet. Själv har jag provåkt det hemma på gården, och det är hur tyst som helst. Men något som jag inte tänkte på vid köp (är ganska disträ) var hur fasiken ska jag hänga hönätet. Hänger jag det längst fram kommer hästen inte att nå det. Släpet är enhästars Ifor Williams. Och för det andra så finns det finns absolut ingen stans där jag kan binda upp nätet. Någon som har kommit på en lösning?.
 
Sv: Ifor Williams enhästars släp

Jag hade ett sådant tidigare o satte fast nätet eller seglet i ringen fram o sedan andra änden i ena bomänden fram? Så det hänger längs med ena väggen fram, lite snett o lagom högt. Hade jag segel fäste jag ändarna i övre bom-hållarna på båda sidor om hästen.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag sökte men hittade bara äldre trådar så jag provar att posta en ny. Jag tänker mig att jag ska köpa ett enhästars släp. Av flera...
2
Svar
27
· Visningar
2 590
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hästen gillar inte att åka i sitt släp så fick testa detta Ifor Williams idag och han stod mycket bättre. Så nu skulle jag vilja hitta...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 864
Senast: WBanna
·
Utrustning Hej, Jag har en Ifor williams hb505 som jag är supernöjd med på många sätt, MEN: *Finns det någon slags sadelkammare att sätta in...
Svar
6
· Visningar
5 469
Senast: Fozzie
·
Utrustning Nån som vet nåt om dem? Vill ha ris och ros. Tittade på återförsäljarens hemsida men kunde inte hitta nåt pris (blir gaaaalen på...
2 3
Svar
48
· Visningar
10 180

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp