Likvärdigt släp som Ifor Williams HB505R?

Sv: Likvärdigt släp som Ifor Williams HB505R?

Vad skulle ni andra köpa för släp till en häst som hoppar över bommen?
Något alternativ måste det väl finnas, där han helt enkelt inte får någon möjlighet till att göra det.
Eller går det att specialbygga framtill på något vis?
 
Sv: Likvärdigt släp som Ifor Williams HB505R?

Vad skulle ni andra köpa för släp till en häst som hoppar över bommen?
Något alternativ måste det väl finnas, där han helt enkelt inte får någon möjlighet till att göra det.
Eller går det att specialbygga framtill på något vis?

Jag skulle ha köpt ett Fautras Oblic el dyl där man lastar på snedden och inte har några bommar, men dom är ju tyvärr dyra.

Tillägg: kom på att du skrev att han är en c-ponny, så då borde det ju finnas plats till att lasta honom snett om du specialbygger lite.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Hej Gubben här hemma har nu börjat fundera mer på släp efter helgens akuta trip till kliniken och vi inte hade ett ända släp hemma utan...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning jag behöver en ny transport. med bredare spilta och bättre ventilation än min lilla kylingekärra kan ge. jag har varit länge låst vid...
Svar
12
· Visningar
878
Senast: Buck
·
Utrustning Äntligen har jag hittat mitt släp:-), och hästen oxå. Som numera travar in i släpet. Själv har jag provåkt det hemma på gården, och det...
Svar
2
· Visningar
1 940
Senast: LoE
·
Utrustning Går i tankarna att köpa ett annat släp än det jag har nu, men det finns ju såååå många att välja på. Värmlandsvagnen, Umesläpet och...
Svar
13
· Visningar
2 592
Senast: Jesna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp