Imporera häst från Polen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Imporera häst från Polen

I helgen ska jag ta bilder! Är ffa nöjd, har tagit skogstur och även små dressyrpass. Går riktigt bra, lugn och fin men ändå nyfiken. Får mkt beröm för sitt härliga sätt och utstrålning från andra som ser honom. Kul! :)
 
Sv: Imporera häst från Polen

Oh vad roligt att höra :D Bilder på lördag! Åker på söndag och vill hinna se bilder innan :angel:
 
Sv: Imporera häst från Polen

Hej. Tog några bilder i helgen men de blev inge bra, måste få någon som kan hjälpa mig när jag rider så att ni får se hur himla fin han är! Jag blir bara mer och mer förtjust i honom, det allra bästa är nog att han är så fruktansvärt snäll! Hade en kollega (veterinär) som var och kollade på honom när jag red och han såg inga orenheter så förhoppningsvis var det en dålig film alt ryttarfel på den filmen där någon tyckte att han såg lite oren ut. :)
 
Sv: Imporera häst från Polen

Snarare så att människan som ansåg att han markerade såg fel om vet säger att han är ren.
Kom igen nu med bilderna, du har ju halva buke här som längtar ;)
 
Sv: Imporera häst från Polen

Alltså, nu har jag tagit bilder, men hur lägger jag in dem? Jag fattar inte hur man gör? Någon som vet...
 
Sv: Imporera häst från Polen

Har läst hela tråden nu, och vill bara säga GRATTIS!! Blev glad av att läsa att det gick bra och hur supernöjd du verkar!:bow:

Tycker oxå att det skulle va superkul å se bilder. Hur går det?:D
 
Sv: Imporera häst från Polen

Var en av de i början av tråden som var skeptisk, men jag tycker han ser riktigt fin ut, faktiskt. Jättesöt :) Härligt att du är nöjd & hittade seriösa säljare! :D Lycka till båda två!
 
Sv: Imporera häst från Polen

Ser superfin ut verkligen! kul att allt gick så bra och att du verkar ha hittat en riktig toppenpålle:)
 
Sv: Imporera häst från Polen

Jag tycker också han ser superfin ut. Lycka till!
 
Sv: Imporera häst från Polen

Jättefin, vill ha filmer nu också har jag kommit på (ja, jag är kanske krävande.. Men det är så kul när det verkligein är BRA köp som man är nöjd med, FAST alla är lite skeptiska..)! :banana:
 
Sv: Imporera häst från Polen

Vilken snygging! Med mer muskler så kommer han nog bli döläcker att både titta på och att rida, det är jag övertygad om! Lycka till!
 
Sv: Imporera häst från Polen

Men vad roligt att allt gick bra och att du är nöjd med din nya häst. Den ser verkligen fin ut, lycka till med den! :D
 
Sv: Imporera häst från Polen

Gud va han va fin :) ! Va skoj att du är nöjd med honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 510
Ekonomi & Juridik Jag har hittat ett riktigt fint sto på ett "polsk hästnet" och är i kontakt med säljaren. Dock är jag stressad över logistiken kring att...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 127
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 105
Hästvård Hej! Jag håller just nu på att kika efter en häst att köpa. Har hittat en jättetrevlig men enligt säljare vart hästen halt några dagar...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: KLilja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vad blir det för vegetarisk mat? Del IV
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp