Imporera häst från Polen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Imporera häst från Polen

Grattis, jättekul när man vågar göra något annorlunda och det går så bra :)

Friskt vågat hälften vunnit heter det ju!
 
Sv: Imporera häst från Polen

Hej på er alla. Vad roligt att ni tycker att han är fin, fast han är ännu finare i verkligheten:) Annie, jag ska försöka få till en film, törs bara inte lova när.... För alla som följt tråden tänkte jag göra en liten sammanfattning om allt. Är jag nöjd? Ja, det är jag. Han är ungefär så fin som jag hoppades att han skulle vara, han hade mer personlighet än jag trodde, är ju så fruktansvärt snäll! Jag skulle kunna önska att han kunde skänklarna bättre och göra bättre byten i galoppen, de sitter inte riktigt ännu men det kommer kanske med lite träning. Skulle jag köpa en till häst från Polen? Ja, antagligen, men mest troligast från samma säljare eftersom hon verkar seriös. Vi har ffa kontakt och hon mailar ofta och frågar hur han mår och om vi trivs tillsammans. Om ni har några frågor är det bara att fråga på, eller om ni bara undrar hur det går för mig och min King! Vi får väl se om det blir tävling framöver, jag tror att jag tappat bort mina tävlingsnerver någonstans på vägen.. :) Kram på er alla, lägger in fler bilder snart och ev film också!!
 
Sv: Imporera häst från Polen

importer finns oftast inte med automatiskt...Bara svenskfödda/listade
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 510
Ekonomi & Juridik Jag har hittat ett riktigt fint sto på ett "polsk hästnet" och är i kontakt med säljaren. Dock är jag stressad över logistiken kring att...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 127
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 105
Hästvård Hej! Jag håller just nu på att kika efter en häst att köpa. Har hittat en jättetrevlig men enligt säljare vart hästen halt några dagar...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: KLilja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp