Bukefalos 28 år!

Inbördes pladdertråd

Sv: Inbördes pladdertråd

Det var uppehåll under dagens övningar i Götet, men det vatten, som inte kom ovanifrån kom underifrån.
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Men hur kom vattnet underifrån då?:confused:

Aloha, nu trilskas du med flit, men snälla farbrorn skall förklara. Banan var vattensjuk, ser du. Varken det eller mina blöta fötter berodde på inkontinens, men enbart på att himlen hade gråtit länge och entusiastiskt över att Ostermanskan inte tänkt sig dyka/duka upp med grekisk pie eller något annat smarrigt.
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Nu förstår jag! Tack för förklaringen snälla farbrorn.:)

Hörde att det hade bildats regnbågar av allt vatten som stänkte upp när starten gick i amatörloppet.

Och Malan hade valt alldeles fel dag för att komma hit och rida. Igår var det en underbar höstdag som hade passat mycket bättre. Dumma, dumma skola! :p
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Nu förstår jag! Tack för förklaringen snälla farbrorn.:)

Hörde att det hade bildats regnbågar av allt vatten som stänkte upp när starten gick i amatörloppet.

Och Malan hade valt alldeles fel dag för att komma hit och rida. Igår var det en underbar höstdag som hade passat mycket bättre. Dumma, dumma skola! :p

Hmpf jag vet.. :mad: Kallt på morgonen nu, blir långkalsoger imorgon så man inte fryser första turen iaf!!!

Föresten Camilla, hemskt ledsen, men är rädd för att jag kanske ändå inte kan hjälpa dig den 18:e, hade glömt att mamma och jag planerat en ullared resa och det verkade vara enda dagen vi båda kunde... :( Ska göra mitt bästa för att försöka ändra det...
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Hoppas att du hittar lite bantingsmedel i Ullared! + 11 :devil:

Kommer du i helgen? Med lite tur kan du få middag på söndag kväll. :d

Hittade förresten en urgammal bok i Naturkunskap så de kemiska studierna går riktigt bra nu-:)
 
Sv: Inbördes pladdertråd

:Bantningsmedel, vad är det?? :angel: +11, ngt man borde testa?? :idea:

Haha det går saakta men säkert framåt, fick lite press om att kanske skulle ridit på torsdag, men det verkar inte som det blev ngt.. (även om hästen står med på listan...) Men men, börjat simma igen och det är sååå skönt! :love:

Skönt med boken!! :D Tyvärr kommer jag inte hem denna helgen, vi har lov hela veckan, jag har helgstädning på kollegiet och måste stänga in mig och plugga lite innan tentaveckan... :crazy: Kommer förmodligen hem onsdag kväll eller torsdag.
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Ska hästen inte starta? Då hade du ju kunnat komma på middag och ÄTA inte bara titta på oss andra när vi äter!:devil:

Tentavecka nästa vecka? Lycka till när det än är!:D
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Ska hästen inte starta? Då hade du ju kunnat komma på middag och ÄTA inte bara titta på oss andra när vi äter!:devil:

Tentavecka nästa vecka? Lycka till när det än är!:D

Precis *GRRR* Inte nästa vecka men v 44, så om två veckor men behöver nog börja nu... :angel: Haha men skulle vilja ha definitivt besked typ nu innan jag ska göra mat... :p
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Jag tror att han petade i sig en och annan jordgubbe också. :grin:
Hörde någonstans att deWayne hade kommenterat att Pincay delade på flygets jordnötter och åt EN HALV!:angel:

Nu kommer jag precis ihåg varför jag aldrig blev lärling :devil:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 474
Senast: Habina
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 248
Övr. Hund Jag har en något ängsligt lagd kh collietik på 3,5 år, kastrerad. Hon har varit i familjen i två år. Hon kan upplevas ”tråkig” för att...
2
Svar
20
· Visningar
2 784
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Hej! Har fått reda på att jag har en kronisk ögonsjukdom som tyvärr kommer att påverka mig resten av livet. Har extremt torra ögon som...
2
Svar
27
· Visningar
3 297
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp