Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om du blir nervös för att åka ensam till Stockholm behöver du nog lite självständighetsträning. ;) Det är ju lite hemskt att tänka att en partner ska lösa allt åt en.

Jag har varit i Thailand och Indien ensam, för att inte tala om Grekland. Får panik om någon antyder att de skulle vilja följa med :o
Jag tycker det är så modigt att våga åka själv till t ex Indien. Gud vad jag beundrar folk som du som vågar det. Jag är så rädd för nästan allting.
 
Skrev till min dejt ikväll och sa att det var mysigt igår osv.
Han var online-läste inte, var online-läste, var online-svarade inte... jag satt såhär :nailbiting:

Men han höll med och tyckte att vi borde ses igen och frågade hur jag mådde! :)
 
Det är jättenyttigt att resa själv. Man växer som människa och dessutom är det ganska skönt att slippa anpassa sig efter någon annan. Jag har rest en hel del själv och det tråkigaste är nog middagarna, annars har jag inga problem att vara själv på resa, men jag uppskattar att resa med sällskap oxå. Min plan för sommaren innan jag blev med pojkvän var semester med familjen 1v och sen åka själv till Gotland för medeltidsveckan, men nu blev det så att jag och kollegan åker utomlands tillsammans istället för Gotland. ett sätt att resa själv om man är lite rädd av sig är att göra någon gruppresa. Då har man ett program med aktiviteter och det finns nästan alltid några andra ensamresenärer att hänga med eller andra trevliga resenärer som gärna äter middag och åker på utflykter med en, även när man är själv.
 
Tydligen var det en kille som verkade väldigt intresserad av mig i kväll "men alltså, man såg på hans ögon att allt du sa var som sagt av änglar"- citat min vän. Jag har varit lite intresserad av honom. Såg jag detta? Ni kan ju gissa svaret...:cautious: MVH Blinda Masqueradee;)
 
Herregud. Kirre har varit ute på krog/klubb! :eek:
Det är så inte jag! Förstår inte hur man kan hitta något vettigt på det sättet. Älskar att dansa så på så sätt var det trevligt men som raggningsätt? Nope!

När jag kom hem messade jag "min", mycket trevligare. Sa natt nu 1.5h senare. :angel:
 
Herregud. Kirre har varit ute på krog/klubb! :eek:
Det är så inte jag! Förstår inte hur man kan hitta något vettigt på det sättet. Älskar att dansa så på så sätt var det trevligt men som raggningsätt? Nope!

När jag kom hem messade jag "min", mycket trevligare. Sa natt nu 1.5h senare. :angel:

Och jag tycker det är supersmidigt :D
 
Jag tycker det är så modigt att våga åka själv till t ex Indien. Gud vad jag beundrar folk som du som vågar det. Jag är så rädd för nästan allting.
Men gud, jag valde verkligen fegvarianten och åkte charter. Vill gärna åka till Indien igen när jag har lite bättre hälsa och då blir det en annan sorts resa.
 
Min dejt har varit hemma hos mig på middag ikväll. Supermysigt! Men det känns tråkigt att vi inte kommer att ses på ett par veckor nu, just i den här potentiella förälskelsefasen vill en ju gärna träffas, liksom. Men det får gå det med. Det kanske till och med är nyttigt och intressant att se hur det funkar och om jag kommer att sakna honom, så att säga - så det får bli en tidig prövning helt enkelt ;)
 
Jag har rest själv betydligt oftare än i sällskap, bla Brasilien och 1,5 månaders tågluff.
Det jag är jättedålig på att göra om jag inte är i en relation är att gå på systembolaget :D Så när jag då hade spontanbesök av vänner hade jag aldrig något att bjuda på :p
 
Spontanträff ikväll. :D Vi var båda jobbengagerade på varsitt håll så typ in between.

Det här är nog ett litet projekt tror jag dock. Känns inte som han är redo för något och vet alls vart han vill. Så får nog bara go with the flow och nästla mig in som en kompis sa.
Känns på ett sätt bra även om det samtidigt är frustrerande. Får mao se vart det tar vägen.
 
Träffat fika-dejten från i tisdags både på middag igår och mys idag. Han är verkligen supergullig och omtänksam och rolig att umgås med. Men, bäst av allt, shit vad det klickade fysikt! Vet inte om det är nyhetens behag eller vad. Det spelar egentligen ingen roll. Jag ska verkligen bara njuta av hur bra det funkar. Vi ska träffas igen imorgon :bump:
 
Härligt att det går så bra för så många här! Men för att inte nån ska få den felaktiga uppfattningen att det är superlätt att hitta nån man klickar med så kan jag väga upp det med att det inte ser ut så för alla ;)
Men visst jag hade ju inte haft min kk så hade jag förmodligen varit en betydligt mer engagerad dejtare...
 
Utan kk och jag har tröttnat på karlar så jag har faktiskt lagt dejtandet på hyllan, känner mig långt ifrån desperat, bara less.
 
Va på en andra dejt med en snubbe från tinder som är rätt söt. Vi va hemma hos mig och såg film. Sen blev det sex (dåligt sex). Det konstiga va att han gick direkt efter att han kom. Alltså han gav mig en puss och sa att han behövde gå.

Jag har aldrig varit med om nåt liknande. Man brukar väl kramas/snacka iallafall några minuter innan man drar?!

Aja honom vill jag aldrig mer träffa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 028
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
506
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
522
· Visningar
13 899
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 254
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp