Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första matchen från Tinder bara slutade svara efter några minuters (tyckte jag iallafall) trevlig konversation och tog bort matchningen haha. Well on to the next! Så jag väger upp med att allt inte är guld och gröna skogar med dejting ;)
Men jag är över den där första läskiga tröskeln och det känns skönt!
 
Jag har aldrig varit med om nåt liknande. Man brukar väl kramas/snacka iallafall några minuter innan man drar?!

Det händer att jag drar/vill att personen drar direkt. Framförallt om sexet är tråkigt och/eller kasst. Kramas är jag helt ointresserad av när det gäller människor jag bara ligger med.
 
Det händer att jag drar/vill att personen drar direkt. Framförallt om sexet är tråkigt och/eller kasst. Kramas är jag helt ointresserad av när det gäller människor jag bara ligger med.

Fast vi hade inte sagt något om kk. Det va vanlig dejting. Han sa innan han gick att han hoppades jag skulle höra av mig när jag kom tillbaka efter mina resor, så tror inte han tyckte sexet va så dåligt att han inte ville ses igen.

För dig kanske det funkar att göra så men inte för mig.

Har iallafall messat nyss och sagt att det inte blir något mer så han inte får några förhoppningar.
 
Första matchen från Tinder bara slutade svara efter några minuters (tyckte jag iallafall) trevlig konversation och tog bort matchningen haha. Well on to the next! Så jag väger upp med att allt inte är guld och gröna skogar med dejting ;)
Men jag är över den där första läskiga tröskeln och det känns skönt!
Men alltså, så gör jag med, med alla jag känner :o Vi kan diskutera något via sms el Messenger och så händer något som gör att jag måste avsluta, då gör jag det utan att meddela. Min omgivning gör likadant. Så svarar man när man är tillgänglig igen :)
 
Fast vi hade inte sagt något om kk. Det va vanlig dejting. Han sa innan han gick att han hoppades jag skulle höra av mig när jag kom tillbaka efter mina resor, så tror inte han tyckte sexet va så dåligt att han inte ville ses igen.

För dig kanske det funkar att göra så men inte för mig.

Har iallafall messat nyss och sagt att det inte blir något mer så han inte får några förhoppningar.

Men då kan du inte skriva att "man" inte brukar göra så. Det handlar ju om att du inte brukar göra så.
 
Men alltså, så gör jag med, med alla jag känner :o Vi kan diskutera något via sms el Messenger och så händer något som gör att jag måste avsluta, då gör jag det utan att meddela. Min omgivning gör likadant. Så svarar man när man är tillgänglig igen :)
Fast han verkade ta bort vår matchning, han finns inte kvar där iaf, men men jag tar det inte personligt :)
 
Det är första gången jag är med om att en kille gör så iallafall. Blev förvånad bara. Särskilt eftersom:
1. Det va första gången vi låg
2. Han ville träffas igen
3. Han letade efter något seriöst

Har du eller han hört av sig efteråt?

Jag tycker inte du bör lägga så mycket vikt vad han sagt.
 
Min dejt flyttar hem till sina föräldrar idag, jag sa att han är välkommen att komma hit och hänga om han lessnar på dom :)

Känns som en karl jag kommer börja tycka om (gillar han ju redan...) inte bra då han inte vet om han får fortsatt jobb här. Plus att han är en äventyrlig person som reser mycket/bor utomlands osv.

Men men. Inget jag borde sitta och fundera nu direkt :D

Annars så kommer militären kommer hem ikväll och undrade om jag kunde ses imorgon kväll!
 
M's ex började jobba på samma jobb som han för två veckor sen, vilket gjort tillvaron lite svajig här. Han var osäker på hur han skulle reagera och känna, som i sin tur gjorde mig osäker. De är dock på olika avdelningar och springer inte på varandra dagligen. Innan helgen sågs de och pratade några minuter iaf, och det verkar ha gått bra och släppt en del av hans hjärnspöken så nu hoppas jag att allt återgår till det normala. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
968
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
487
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
13 470
Senast: Piglet
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 205
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp