Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är mest less på allting son handlar om män och dejtande.

Ryssen kommer hem och två veckor. Han vill ses så vi kan prata ordentligt.
Jag borde ta mig tiden att göra det men jag vill inte riktigt.

Efter en intensiv övertalningskampanj har jag bestämt mig för att släppa kollegan också.
 
Jag är mest less på allting son handlar om män och dejtande.

Ryssen kommer hem och två veckor. Han vill ses så vi kan prata ordentligt.
Jag borde ta mig tiden att göra det men jag vill inte riktigt.

Efter en intensiv övertalningskampanj har jag bestämt mig för att släppa kollegan också.

WHAT ? Släpper du kollegan ? Näää varför...
 
Vi hade en "konflikt" igår och det känns inte alls bra. Vi diskuterade någonting, eller snarare att han pratade om en sak och hur han tänkte kring det. När jag flikade in något som jag inte höll med om, innan han hade pratat klart/avslutat meningen höjde han rösten och blev upprörd/irriterad. Han upplevde att jag bedömde honom innan han hade fått avsluta sitt resonemang, medan jag tyckte att jag la en input och att jag varken var hetsig eller dömande, jag gav min åsikt bara. Han vet att det handlar om ett ämne som är väldigt viktigt för mig, och kanske var det just därför han upplevde att jag dömde honom. Det blev jävligt dålig stämning, jag blev bara tyst, kände mig arg, ledsen och nertystad. Han bad om ursäkt men jag kan inte riktigt släppa känslan av att jag blev nertystad på ett otrevligt sätt :(
 
Träffar någon, tror det är en bra kille, känner mig avslappnad i hans sällskap. Tyvärr verkar attraktionen saknas, hade kunnat ge det tid men han är så intensiv att jag känner mig pressad.
 
Min date är bortrest i helgen. Vi planerade ett tag att träffas och käka i onsdags, men han hann inte pga sent jobb och en annan tid han hade att passa senare på kvällen. Blev för tight.
Han sa att han kanske ringer dagen därpå - om det blir nån lucka...vilket det tydligen inte blev :cry:
Nu hoppas jag han höra av sig nåt under helgen, men det tror jag egentligen inte att han gör. Jag skulle göra det om jag var bortrest, men vi är ju alla olika. Jag måste försöka anamma den tanken på riktigt.
Iaf sade han att vi måste försöka styra upp nåt då han är hemma igen. :up: Hoppas det blir så!
 
Efter en vecka utan att ha setts eller hörts och med en för mig lös fnurra hängandes i tråden skickade jag iaf iväg ett sms igår kväll. Fick som vanligt svar så snart han var ledig och sen messade vi lite fram och tillbaka till efter midnatt. Vet inte om det är jag men upplever det lite mer avslaget. Han tog dock upp att han noterat att jag inte närvarat i ett sammanhang som jag brukar och undrade varför. Alltid något. :meh:

Borde nog släppa men kan inte. :arghh:
 
Vi hade en "konflikt" igår och det känns inte alls bra. Vi diskuterade någonting, eller snarare att han pratade om en sak och hur han tänkte kring det. När jag flikade in något som jag inte höll med om, innan han hade pratat klart/avslutat meningen höjde han rösten och blev upprörd/irriterad. Han upplevde att jag bedömde honom innan han hade fått avsluta sitt resonemang, medan jag tyckte att jag la en input och att jag varken var hetsig eller dömande, jag gav min åsikt bara. Han vet att det handlar om ett ämne som är väldigt viktigt för mig, och kanske var det just därför han upplevde att jag dömde honom. Det blev jävligt dålig stämning, jag blev bara tyst, kände mig arg, ledsen och nertystad. Han bad om ursäkt men jag kan inte riktigt släppa känslan av att jag blev nertystad på ett otrevligt sätt :(

Dejtar du min förra dejt? O_o

:p

Jävligt trist att det verkar så vanligt det där..
 
Var ute på drink med en kompis igår. Slutade med att jag gick hem med en karl från baren och vi satt uppe och snackade ett tag hemma hos mig. Nu är det lite suddigt såhär i efterhand :p men minns att vi pratade om både opera och politik och tror till och med vi kom in på mansnormen. Han verkade smart och empatisk. Snygg. Välklädd. Verkar ha det väl ställt. En hejare i sängen. Vart brister det? :p

Kort. Kunde plötsligt inte bry mig mindre om det. Apropå att ändra sig ang. dealbreakers.
 
För dig har det väl i alla fall inte varit dött så länge? :p

Här är garanterat stendött i sängkammaren. En kille vill träffas imorgon kväll men jag vill sitta i soffan och se hoppningen :D prioriteringar!

Bra prioritering :up:!

Nä det är sant. Har legat runt en del under mitt första år som singel :p. Hade dock varit kul att hitta någon mer permanent kk. Alla har hittills fallit bort av olika anledningar.
 
Dejtar du min förra dejt? O_o

:p

Jävligt trist att det verkar så vanligt det där..
Så jävla ocharmigt är det :banghead:

Jag har tänkt och kommer iaf fortsätta träffa honom och hoppas att detta inte är något som kommer upprepas. Detta är den första negativa grejen jag upplever i relationen egentligen. Händer det måste jag tänka ett varv till, för det känns inte okej med den känslan jag somnade med igår.
 
Träffar någon, tror det är en bra kille, känner mig avslappnad i hans sällskap. Tyvärr verkar attraktionen saknas, hade kunnat ge det tid men han är så intensiv att jag känner mig pressad.
Om han är så intensiv att du känner dig pressad och det inte går att "få ordning på det" genom att diskutera det så är han kanske inte en bra kille för just dig? :)
 
Såg just att en annan kille jag skulle träffa skaffat flickvän. Kul för honom, tråkigt för mig för han verkade vara en rolig prick. Förklarar åtminstone varför han varit så frånvarande.
 
Mailade lite med en kille igår som skrivit i sin presentation att han vill ha barn. Jag har skrivit att jag inte vill ha fler, och nämnde det även i vårt "samtal". Ändå verkade han jätteförvånad/besviken när jag avslutade det hela och jag menade på att jag inte är "rätt" för honom med tanke på hans barnlängtan...? Om det är så viktigt för honom att ha egna barn så han skriver med det i sin presentation så vill jag inte stå i vägen. Det skulle inte alls kännas bra.
 
Mailade lite med en kille igår som skrivit i sin presentation att han vill ha barn. Jag har skrivit att jag inte vill ha fler, och nämnde det även i vårt "samtal". Ändå verkade han jätteförvånad/besviken när jag avslutade det hela och jag menade på att jag inte är "rätt" för honom med tanke på hans barnlängtan...? Om det är så viktigt för honom att ha egna barn så han skriver med det i sin presentation så vill jag inte stå i vägen. Det skulle inte alls kännas bra.
Fast står det att han vill ha egna barn? Han kanske menade att han är öppen för andras ungar?
 
Inser att det skulle kännas rätt awkward att ens försöka dejta en 40-åring från gymmet...hur skulle det se ut liksom??
:rofl:
Ok, jag har vänner där i alla åldrar (25-80, typ) men en dejt på 40? Nja...men...eller...va?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
932
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
410
Senast: escodobe
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
496
· Visningar
12 695
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 185
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp