Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nja, ibland är bilderna riktigt fina, presentationen riktigt trevlig, men mer än så är det inte. Vid nåt eller annat tillfälle har jag då gjort så bara för att visa att jag tyckt om bilderna och så. Men sen har jag glömt det hela och bläddrat vidare.
Tänker på en som hade så vackra bilder från fjället och bilder på fina alster, men i övrigt både för ung och med andra intressen. Hon träffade nån grabb så småningom och var faktiskt och hälsade på dem.
Det är alldeles för få bilder som inte handlar om sprit och badrumsspeglar så de få som är kan man gott uppskatta om inte annat bara därför.
 
Singelryktet går?
En gammal bekant tog kontakt, vill se om en outforskad gnista finns kvar :o.
Med tanke på att det irriterat mig lite att vi aldrig fick en chans (det fanns respektive på den tiden..och otrohet ligger mig inte før). Tja så det blir att ses, lite pyssel med flyg och annat, men vadfan, detta blir kul :D
Blev lite øverrumplad før det var då inga omskrivningar utan en koll om jag kænnt samma och om det inte borde gøras något med det? Rakt på- det enda jag førstår :d.

Antar det ær fler som jag? Som ær de missade hintarnas drottning...kan oftast inte plocka upp en enda subtil signal..framførallt inte nær det kommer till sexuellt/romantiskt intresse...
 
Jag blockerar konsekvent alla som gillar ALLA mina bilder, för jag tycker det är creepy. Dessutom tenderar de som gör det vara helt fel utifrån ungefär 9/10 kriterier också så ingen loss för min del (40+ och boendes sådär 60 mil bort....)

Även jag har en tidigare fling som tagit kontakt. Jag är inte intresserad som så, men sexet var bra så jag är öppen för att ses lite casual om det skulle bli så! Om inte annat är det bra för mig att få tankarna bort från förbjuden frukt, haha :D
 
Jag får lite ketchupeffekt ibland, särskilt om jag varit synlig eller hörbar i andra sammanhang. Som när jag var med i lokalradion för nån månad sen, då var det några gamla favoriter som hörde av sig.
 
Ser ut som att min dejt på måndag blir av :up:
Jag är löjligt förväntansfull :D

Vi ska spela minigolf och har sagt att vi kan gå vidare och ta ett glas efteråt om det känns bra. Men nu velar jag kring vilken bana vi ska vara på. Den (enligt mina kollegor som tydligen har stenkoll på minigolf här i stan) bästa banan ligger en bit från stadskärnan, men desto närmare mitt place. Finns en annan närmare stan, men den ska tydligen vara ganska tråkig.
Tråkig minigolf och ha nära att sätta sig på uteservering i stan efteråt eller rolig minigolf och i så fall gå hem på ett glas? Jag ser klara fördelar med alternativ nummer två, men är ju svårt att veta om det kommer kännas naturligt när vi väl ses ;):D
 
Suck.. Trodde jag kanske skulle få till det igår, men icke. Börjar känna mig lite modfälld igen, jag vill också haaa nåååån :arghh:
 
Jag ska nog träffa en nygammal dejt i veckan. Vet inte vad vi ska göra dock, känner att dejting är mycket lättare på vintern när man kan åka skidor. Han ska iofs inte vara här så länge (bor 10 mil bort men har ett ärende här) så fika/lunch känns rimligast men usch, har varit med om så stela sådana dejter. Har inte träffat honom sen 2010 så vet inte alls hur det kommer vara.
 
Jag ska nog träffa en nygammal dejt i veckan. Vet inte vad vi ska göra dock, känner att dejting är mycket lättare på vintern när man kan åka skidor. Han ska iofs inte vara här så länge (bor 10 mil bort men har ett ärende här) så fika/lunch känns rimligast men usch, har varit med om så stela sådana dejter. Har inte träffat honom sen 2010 så vet inte alls hur det kommer vara.

Tillägg: Han har i alla fall inte bett om bidrag till resan :laugh:
 
Chattade hela kvällen igår med en mycket trevlig man. I hans presentation stod det en tysk stad och när jag frågade honom om det så skriver han att han bor i England? Och idag hade han bytt till en annan stad i Tyskland i sin presentation. Blockera är bra det.
 
En flirt för tre år sedan har hört av sig och vill ses, nu har jag förvarnat honom om komplex situation så jag vet inte om han går vidare. Å andra sidan var jag lite förvånad över att han hörde av sig då ev kontakt skulle vara på "mitt" initiativ efter förra daten. Han hade dock tröttnat på att vänta efter tre år och frågade om jag ville ses igen. :o

En annan kontakt hörde också av sig förra veckan, fast då är det bara en kk med antagligen fortfarande sambo som jag hade tidigare och som saknar mig. Nu har jag konto på pannkakan istället och ett par prospekt kommande vecka när jag är ledig, men som alltid kör saker ihop sig.

Hur hinner ni med livet och dejterna? Är jag en riktigt skitskalle om jag träffar han jag redan förvarnat då jag vet att han kan skrämma skiten ur de flesta som skulle bråka med mig utan att göra mer än finnas till? Det finns ju något jag dras till samtidigt som det finns en anledning till att jag inte hört av mig trots att jag vet att han vill. OBS, inget kriminellt, jag har aldrig lockats av sk bad boys, snarare tvärt om!

Han är en bjässe, och som jag uppfattar det med ett stort hjärta och skills jag vet är lagliga, men även om jag tilltalas av att någon kan stå upp för mig och sig själv så är det lite skrämmande. Hans utbildning och erfarenhet är en inte svensk även om han är det.

Och ja, jag är lite oroad för min egen säkerhet och även om jag är en tjurskalle och har informerat att flera känner till bilden så dras jag lite till a knight in shining armor ... Jag har tyvärr haft min beskärda del av galningar även om det aldrig gått så långt som till våldtäkt eller grov misshandel.
 
En flirt för tre år sedan har hört av sig och vill ses, nu har jag förvarnat honom om komplex situation så jag vet inte om han går vidare. Å andra sidan var jag lite förvånad över att han hörde av sig då ev kontakt skulle vara på "mitt" initiativ efter förra daten. Han hade dock tröttnat på att vänta efter tre år och frågade om jag ville ses igen. :o

En annan kontakt hörde också av sig förra veckan, fast då är det bara en kk med antagligen fortfarande sambo som jag hade tidigare och som saknar mig. Nu har jag konto på pannkakan istället och ett par prospekt kommande vecka när jag är ledig, men som alltid kör saker ihop sig.

Hur hinner ni med livet och dejterna? Är jag en riktigt skitskalle om jag träffar han jag redan förvarnat då jag vet att han kan skrämma skiten ur de flesta som skulle bråka med mig utan att göra mer än finnas till? Det finns ju något jag dras till samtidigt som det finns en anledning till att jag inte hört av mig trots att jag vet att han vill. OBS, inget kriminellt, jag har aldrig lockats av sk bad boys, snarare tvärt om!

Han är en bjässe, och som jag uppfattar det med ett stort hjärta och skills jag vet är lagliga, men även om jag tilltalas av att någon kan stå upp för mig och sig själv så är det lite skrämmande. Hans utbildning och erfarenhet är en inte svensk även om han är det.

Och ja, jag är lite oroad för min egen säkerhet och även om jag är en tjurskalle och har informerat att flera känner till bilden så dras jag lite till a knight in shining armor ... Jag har tyvärr haft min beskärda del av galningar även om det aldrig gått så långt som till våldtäkt eller grov misshandel.
Jag hänger nog inte med nu.. Men du är osäker på att gå på dejt med han du känner sedan tidigare för att din egen situation är komplicerad? På vilket sätt?
 
Det blev en dejt redan i fredags och det var väldigt mysigt :)
Jag hade med båda hundarna till honom, ni som hänger på Hund vet ju att min yngsta dåre är lite... Speciell :D tänkte att om han inte gillar hundarna så behöver jag ju inte lägga mer tid på honom, det är så viktigt att det fungerar.
Jag hade inte behövt vara orolig, han var hur bra som helst med dem och tokälskade den yngsta. Det är väldigt sällsynt, typ ingen orkar med den hunden eftersom han är minst sagt intensiv :p
So far, so good alltså :up:
 
Det blev en dejt redan i fredags och det var väldigt mysigt :)
Jag hade med båda hundarna till honom, ni som hänger på Hund vet ju att min yngsta dåre är lite... Speciell :D tänkte att om han inte gillar hundarna så behöver jag ju inte lägga mer tid på honom, det är så viktigt att det fungerar.
Jag hade inte behövt vara orolig, han var hur bra som helst med dem och tokälskade den yngsta. Det är väldigt sällsynt, typ ingen orkar med den hunden eftersom han är minst sagt intensiv :p
So far, so good alltså :up:

Haha, jag känner igen det där. Jag träffade en ny bekanting idag och sa redan innan vi träffade att vi ju inte behövde gå så lång promenad om vi skulle hata varandra :p Hans svar var att han tänkte låta hundarna avgöra och sedan när vi sedan träffades så tryckte sig Ebrah upp i hans knä för att pussas. Tur att han är vältränad, hade hon kastat sig på någon annan sådär så hade nog personen flugit iväg :rofl: Han var väldigt duktig med hundarna, så tja, jag bestämde mig ganska snabbt för att han inte kan vara allt för dum :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Fast varför köper du diskmaskiner som bara har 3 års garanti? Jag har haft två olika märken och båda har 5 år.
Svar
17
· Visningar
242
Senast: Niyama
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 226
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
334
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 415
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp