Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir galen på alla dessa män som vill ta en kaffe och se om det klickar. Alltså jag förstår att man har olika tillvägagångssätt när man dejtar, inga problem där. Men det står VÄLDIGT tydligt på alla mina presentationer att det inte är min grej. Jag har svårt med sociala kontakter och tycker det är väldigt jobbigt så att träffa massa människor fungerar inte för mig, det blir för jobbigt. Kan bara känna att om de män som inte kan acceptera det kunde söka sig någon annanstans så skulle dejting bli mycket enklare.
 
Jag har massa hjärnspöken som härjar runt nu. Vet inte om jag är mest rädd för att det faktiskt ska bli något eller om jag är mest rädd att bli kanske bli avvisad. Tre veckor känns som en halv evighet när det kommer till någon som mig som har noll tålamod. Hade vi bott närmre och kunnat ses mer spontant hade jag nog varit hur lugn som helst, men nu :arghh:
 
Ja alltså seriöst, när jag dejtade som mest kom jag fram till att det är det ultimata andradejtenstället! Har varit där en himla massa gånger...
Sen är det ju egentligen inte andra dejten detta, utan mer sjunde (men med ett tre månaders uppehåll emellan ;) ) Men jag förstår vad du menar! Viss risk att dejten läggs lite för sent för att det ska funka dock.. får kolla på det!
 
Dejten blir tyvärr uppskjuten till nästa vecka. Jag är förkyld och han fick ett uppdrag som innebar att jobba sent.. trist, men sånt som händer!
 
Jag blir galen på alla dessa män som vill ta en kaffe och se om det klickar. Alltså jag förstår att man har olika tillvägagångssätt när man dejtar, inga problem där. Men det står VÄLDIGT tydligt på alla mina presentationer att det inte är min grej. Jag har svårt med sociala kontakter och tycker det är väldigt jobbigt så att träffa massa människor fungerar inte för mig, det blir för jobbigt. Kan bara känna att om de män som inte kan acceptera det kunde söka sig någon annanstans så skulle dejting bli mycket enklare.
Av ren nyfikenhet, hur vill du själv helst ha en första sonderande träff?
 
Från en 56-åring i skåne igår:
"Hejsan

Tycker du verkar vara en jättecool tjej att ha i vänkretsen..om det vore något för dig?

Ut och jaga ufos någon natt eller hänga på Missing people i någon sökning..

Så vänner och inte annat?

Hugss

***"


Jag svarade inte. Fick idag följande:
"Var inte menat att skrämmas tösen. Såg bara det som en vänskapsgrej när vi finns på samma plats...dina trakter

Ha en toppen dag o ska inte störa mer"


Åh nej lilla tösen är rädd :meh:
 
Från en 56-åring i skåne igår:
"Hejsan

Tycker du verkar vara en jättecool tjej att ha i vänkretsen..om det vore något för dig?

Ut och jaga ufos någon natt eller hänga på Missing people i någon sökning..

Så vänner och inte annat?

Hugss

***"


Jag svarade inte. Fick idag följande:
"Var inte menat att skrämmas tösen. Såg bara det som en vänskapsgrej när vi finns på samma plats...dina trakter

Ha en toppen dag o ska inte störa mer"


Åh nej lilla tösen är rädd :meh:
Ufos eller Missing people, jag dör ... :rofl::rofl::rofl:
 
"hänga på Missing people i någon sökning.." ?! En smula udda date kan jag tycka :D @gul_zebra
Haha en aning ja! Jag är kanske lite tråkig men jag hänger nog inte på i en sökning för att umgås faktiskt :p

Han tänker sig nog att hänga med när de letar efter @gul_zebra ... :cautious:
:eek: Shiver me timbers! :nailbiting:

Ufos eller Missing people, jag dör ... :rofl::rofl::rofl:
Fattar inte var fan han fick nåt från. Ufos måste komma från att jag nämnt att jag brukar stå ute om nätterna och fota stjärnor och norrsken och sånt, men steget därifrån till ufos känns ganska långt :D
 
Från en 56-åring i skåne igår:
"Hejsan

Tycker du verkar vara en jättecool tjej att ha i vänkretsen..om det vore något för dig?

Ut och jaga ufos någon natt eller hänga på Missing people i någon sökning..

Så vänner och inte annat?

Hugss

***"


Jag svarade inte. Fick idag följande:
"Var inte menat att skrämmas tösen. Såg bara det som en vänskapsgrej när vi finns på samma plats...dina trakter

Ha en toppen dag o ska inte störa mer"


Åh nej lilla tösen är rädd :meh:


Det märkligaste dejtingförslaget nånsin:D:rofl:
 
Haha en aning ja! Jag är kanske lite tråkig men jag hänger nog inte på i en sökning för att umgås faktiskt :p


:eek: Shiver me timbers! :nailbiting:


Fattar inte var fan han fick nåt från. Ufos måste komma från att jag nämnt att jag brukar stå ute om nätterna och fota stjärnor och norrsken och sånt, men steget därifrån till ufos känns ganska långt :D
Fråga om ni inte kan gå ut och filma trafikolyckor tillsammans istället!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 858
Senast: Fetaost
·
IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
330
Senast: MiaMia
·
Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
413
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
363
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp