Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
OK, Tinder gjorde mig mest förvirrad, så det får ligga nere nu.

MEN, jag har visst en DEJT i morgon:o En man jag kikat på i ca 1,5 år och med bukes hjälp:p skickade ett meddelande till i somras, då ledde det ingen vart men igår kväll började vi konversera via FB och det utmynnade i att han bjöd över mig:) för att mysa framför brasan (vi har -22 här och jag har bara 15 inne...), men eftersom jag är helt slut ikväll undrade jag om han inte kunde tända brasan i morgon med? Och ja, på den vägen är det....
Det är på tiden att jag vågar dejta igen, varit singel i drygt tre år:crazy:
Måste dock erkänna att det känns rätt nervöst:nailbiting:
Heja! :)
 
Åker snart på hundpromenadsdejt igen (med samma snubbe som sist) ! :)
Vet inte om -16 är det mest optimala att gå på dejt i för mej, fryskyckling nummer 1, men jag får väl helt enkelt se ut som michelingubben! :angel: :laugh: Fortsätter dejten hemma hos honom ikväll är planen! :up:
 
Åker snart på hundpromenadsdejt igen (med samma snubbe som sist) ! :)
Vet inte om -16 är det mest optimala att gå på dejt i för mej, fryskyckling nummer 1, men jag får väl helt enkelt se ut som michelingubben! :angel: :laugh: Fortsätter dejten hemma hos honom ikväll är planen! :up:
Filt - eller ännu bättre hästtäcke som man kan svepa in sig båda två i när man knallar fram. Mysigt men lite opraktiskt.
 
Alltså, jag har fått ett mail av en man som har gjort en egen hemsida!

Några av Kategorierna på denna hemsida.
Kort om mig.
Kontakta mig gärna!
Frågor och svar om mig.
Bilder på mig.
Bilder på dig kanske?
Mina sexfantasier.
Kvinnor och mäns sexuella fantasier (statistik m.m.).

Och jag svär, för första gången är jag mållös!

Jag vill också ha länken till den hemsidan! :D :D
 
Han får väl värma dig ;)

Filt - eller ännu bättre hästtäcke som man kan svepa in sig båda två i när man knallar fram. Mysigt men lite opraktiskt.

Låter mycket opraktiskt faktiskt, men mysigt som sagt! :up:
Gick bättre än jag trodde, vi gick i solen hela tiden så det vart inte så kallt. Nästan 2h's promenad var friskt! :p Så länge vi höll oss på plogad väg slapp hundarna köldkramp också!

Ikväll ska vi äta lite och bara mysa i soffan framför brasan är tanken ;) :D
 
Låter mycket opraktiskt faktiskt, men mysigt som sagt! :up:
Gick bättre än jag trodde, vi gick i solen hela tiden så det vart inte så kallt. Nästan 2h's promenad var friskt! :p Så länge vi höll oss på plogad väg slapp hundarna köldkramp också!

Ikväll ska vi äta lite och bara mysa i soffan framför brasan är tanken ;) :D
Vi förväntar oss uppdateringar när du går på toa ;) :p
 
Jag var ju lite (ok då... ganska mycket...) intresserad av en kille förra året. Vi träffades en del och hade mycket kontakt. Sen blev det lite mycket runt honom så han ville inte ha kontakt mer.

Hur som helst... Han kommer hit ikväll... Jag har väl inga större förhoppningar om att han vill nåt mer än att ha sex men just nu skiter jag i vilket. Jag är löjligt glad över att han kommer hit! Jag har saknat honom...
 
Avdelning 'det var bättre förr';

ktenskapsbyr.jpg
 
Jag har precis sagt hejdå till min aussie.
Hans mamma är allvarligt sjuk så han måste åka tillbaka till Australien.
Jag vet inte när han kommer tillbaka eller om han ens får komma tillbaka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 975
Senast: Fetaost
·
IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
337
Senast: MiaMia
·
Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
426
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
386
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp