Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni som har lite mer erfarenhet, hur hinner man med livet och ett förhållande? Jag känner att tiden inte räcker till :arghh: vi jobbar bägge två måndag till fredag, men olika tider, vilket gör att vi inte kan ses på vardagarna. :( Utan det är helgerna som gäller. Men då ska man ju hinna träffa hästen, städa, träna, handla m.m. Hur hinner man allt? :confused:
 
Ni som har lite mer erfarenhet, hur hinner man med livet och ett förhållande? Jag känner att tiden inte räcker till :arghh: vi jobbar bägge två måndag till fredag, men olika tider, vilket gör att vi inte kan ses på vardagarna. :( Utan det är helgerna som gäller. Men då ska man ju hinna träffa hästen, städa, träna, handla m.m. Hur hinner man allt? :confused:
Gör en del av sakerna tillsammans?
 
Ni som har lite mer erfarenhet, hur hinner man med livet och ett förhållande? Jag känner att tiden inte räcker till :arghh: vi jobbar bägge två måndag till fredag, men olika tider, vilket gör att vi inte kan ses på vardagarna. :( Utan det är helgerna som gäller. Men då ska man ju hinna träffa hästen, städa, träna, handla m.m. Hur hinner man allt? :confused:

Jobbar du dygnet runt på vardagarna?
 
Just det! Då tar man första bästa buske eller café eller mörka gränd, eller nåt. Hur länge tog det månne för snubben innan han var hemma och kunde pinka då?

Haha det kanske var dit han hade så brått - inte hem utan bara till buskarna på andra sidan torget! :idea:

Stackarn, uthängd såhär :D
 
Jag tycker det är naturligt att kissa om man är kissnödig :)
Jo såklart, men jag hade föredragit någon annan förklaring ändå till att snubben hastigt behövde avvika. Vill helst inte ta del av toalettinformation redan på första dejten.
 
"Ursäkta men jag måste hem och runka"?


(Hoppas du läste förra dejtingtråden, annars framstår jag som en fullständig dåre ... :angel:)

Det finns andra som inte har läst den ...:) Men allvarligt så verkar det isf finnas värre dårar i omlopp. Ingen större överraskning....
 
Det finns andra som inte har läst den ...:) Men allvarligt så verkar det isf finnas värre dårar i omlopp. Ingen större överraskning....
Hoppsan ... :angel:

I förra tråden hade en av deltagarna fått kontakt med en kille som frågade om det skulle vara okej för henne att han runkar tre gånger om dagen.

Man kan ju bli kåt för mindre :yuck:
 
Var så länge sen jag var på Buke. Men nu när jag loggade in igen hamnade jag direkt in i denna fantastiska tråd. Här finns ju hur mycket inspiration
som helst för nästa Buke-roman.... :bow: Mattor, silvertejp, brutal kissnödighet - tja det mesta som behövs.
Bara att börja skriva ;)
 
Nu ville jag ju inte framstå som en galning :D
Kompisen gav förslaget att köra på hans bil eller stjäla hans post.
Jag tror nog att jag väljer låna en hammare.
Alltså... Du är ju lite galen. Är det fel då om du uppfattas som sådan? :angel: hade jag haft en granne som kommit förbi för att på något vis berätta att hen var intresserad av mig så skulle jag tagit det som en komplimang, oavsett hur knäppt det var :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 406
Senast: hundtant
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 819
Senast: Badger
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: tanten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 086
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?
  • WE-tråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp