Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
För ovanlighetens skull träffade jag en som jag ville träffa fler gånger, vi fikade och pratade tills stället stängde. Hade turen att han ville ses igen han också, så vi sågs ett par dagar senare och spelade lite biljard, även det förflöt på lättsamt och trevligt. Sedan skulle vi ses i veckan, efter lite diskussion föll valet på bio.

Möts upp, småsnackar lite och har lite sådär otvungen arm-mot-arm kontakt i salongen. Och efter bion så pep han iväg fort som attan efter ett hejdå och tack! Kvar stod jag lite som ett fån och undrade vad som hände egentligen :confused:
Sen kom ett sms med en ursäkt för att han hade haft snabbt iväg men han hade varit så pissenödig så han visste inte var han skulle ta vägen :D

Dock har vi inte direkt hörts sedan dess så jag lutar nog mer åt att han ångrade sig ändå, men då hade han ju kunnat bespara sig kiss-förklaringen, haha.
Du har aldrig varit akut pinknödig i offentlig miljö, hör jag :angel:

Jag tror att det är sant! Behöver man en ursäkt tar man inte till något så töntigt som att man behöver gå på toa. Man hittar på något bättre.
 
Ja jag blir lite förvirrad när man hör folk som blir jättekära direkt. I en tidigare dejtingtråd här på Buke var det flera som ville känna på första dejten att honom vill jag ligga med.
Men jag har insett att jag gillar att ta det lugnt denna gången.
Att man trivs ihop räcker bra för mig just nu.
De gånger jag varit kär tidigare har det kommit mer eller mindre knall fall, vilket inte enbart är positivt för det är mkt möjligt att personen jag blivit kär i egentligen inte varit en särskilt bra matchning.
Jag har inte blivit kär i R än, men jag gillar honom och vill fortsätta träffas. Troligen ett mkt bättre sätt att ev starta något på.
 
De gånger jag varit kär tidigare har det kommit mer eller mindre knall fall, vilket inte enbart är positivt för det är mkt möjligt att personen jag blivit kär i egentligen inte varit en särskilt bra matchning.
Jag har inte blivit kär i R än, men jag gillar honom och vill fortsätta träffas. Troligen ett mkt bättre sätt att ev starta något på.
Ja jag tycker det är skönt.,
men samtidigt vore det tråkigt om känslorna inte kommer sen...?
fast lite känslor har jag ju redan..
 
Du har aldrig varit akut pinknödig i offentlig miljö, hör jag :angel:

Jag tror att det är sant! Behöver man en ursäkt tar man inte till något så töntigt som att man behöver gå på toa. Man hittar på något bättre.
Hehe.. jo ibland är det bråttom..
men han kunde väl gått på toa på bion och sen avslutat kvällen med att säga hej då?
 
Fast tror du inte de gör det, om man redan känner att det skulle vara tråkigt om man skulle sluta ses och ha kontakt?
jag hoppas det.
Det ska bli spännande att se vart det leder.


Härligt att kunna ventilera sina funderingar!

Det som dejtingtrådarna på Buke har gett mig är insikten att förhållanden kan se väldigt olika ut. Fått mig att vidga mina referensramar.
 
Tips hur jag ska sneaka mig in hos grannen utan att framstå som en galning?
Vi bor inte i något vanligt hyreshus med trapphus och grejer. Han bor i lägenheten bredvid mig men har en egen trappa upp så det är inte så att jag bara kan råka gå förbi.
 
Tips hur jag ska sneaka mig in hos grannen utan att framstå som en galning?
Vi bor inte i något vanligt hyreshus med trapphus och grejer. Han bor i lägenheten bredvid mig men har en egen trappa upp så det är inte så att jag bara kan råka gå förbi.

Låna något till typ bakning, sedan bjuder du honom på det bakade som tack.
 
Tips hur jag ska sneaka mig in hos grannen utan att framstå som en galning?
Vi bor inte i något vanligt hyreshus med trapphus och grejer. Han bor i lägenheten bredvid mig men har en egen trappa upp så det är inte så att jag bara kan råka gå förbi.
Ring på och låna något?
Ring på och säg hej, jag heter Bison, tänkte bara säga hej eftersom vi bor grannar.
Ring på och säg Jag spelade lite hög musik igår kväll, jag hoppas att jag inte störde?

Eller vad som helst. Du är ju Bison, för fan!
 
Ring på och låna något?
Ring på och säg hej, jag heter Bison, tänkte bara säga hej eftersom vi bor grannar.
Ring på och säg Jag spelade lite hög musik igår kväll, jag hoppas att jag inte störde?

Eller vad som helst. Du är ju Bison, för fan!

Jag vet!
Det borde vara hur lätt som helst ju.
Träffade honom två minuter på parkeringen i helgen. Jag blev blixtförälskad och sen ville jag bara att m skulle åka hem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 779
Senast: Badger
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 053
Senast: tanten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 550
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 519
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp