Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade en andradejt i fredags. Vi var ute och åt, sedan satt vi i min soffa och pratade i fyra timmar. Väldigt trevligt! Nu åker han utomlands med sin familj ett par veckor, men vi har tänkt ses när han är tillbaka. Gillar honom, men vi har inte hånglat än, och innan dess är det omöjligt att veta hur mycket :angel: :D

Fick kontakt med en jättetrevlig kille på tinder igår även, vi verkar ha mycket gemensamt och smsar massor. Jag är bortrest den här veckan, men känns det fortfarande intressant efter det kommer vi absolut ses. Trots att han är mycket längre än jag föredrar. :p
 
Jag ska träffa blyga killen imorgon igen. JG blir lite förvirrad av mig själv.

För jag gillar att vara med honom. jag gillar honom och jag känner mig trygg mrd honom. Jag skulle bli jätteledsen om han inte ville träffa mig igen. när vi träffas börjar vi krama varavdra hela tiden etc.

Men jag känner mig inte kär eller förälskad. Inget pirr i magen. Jag tycker jag borde ha det?
Men å andra sidan tror jag att jag har svårt att få såna känslor för nån. Ibland har jag känslan av att jag stänger av såna känslor också, dvs jag stänger av mkt känslor kring smärta och min sjukdom,

Men nån gång borde jag kunna bli kär eller förälskad? Jag har svårt för det. Jag kan bli attraherad etc men inte kär ..
Jag är ungefär som dig när det kommer till känslor. Känner hur det min del kommer mer och mer känslor för min pojkvän. Allt känns underbart nä vi träffas :love:
 
Jag ska träffa blyga killen imorgon igen. JG blir lite förvirrad av mig själv.

För jag gillar att vara med honom. jag gillar honom och jag känner mig trygg mrd honom. Jag skulle bli jätteledsen om han inte ville träffa mig igen. när vi träffas börjar vi krama varavdra hela tiden etc.

Men jag känner mig inte kär eller förälskad. Inget pirr i magen. Jag tycker jag borde ha det?
Men å andra sidan tror jag att jag har svårt att få såna känslor för nån. Ibland har jag känslan av att jag stänger av såna känslor också, dvs jag stänger av mkt känslor kring smärta och min sjukdom,

Men nån gång borde jag kunna bli kär eller förälskad? Jag har svårt för det. Jag kan bli attraherad etc men inte kär ..

Äh fan - pirr är överreklamerat! Dessutom så räcker det väl jäkligt långt just nu att vilja vara med honom och inte vara utan honom?
 
Äh fan - pirr är överreklamerat! Dessutom så räcker det väl jäkligt långt just nu att vilja vara med honom och inte vara utan honom?
Ja jag blir lite förvirrad när man hör folk som blir jättekära direkt. I en tidigare dejtingtråd här på Buke var det flera som ville känna på första dejten att honom vill jag ligga med.
Men jag har insett att jag gillar att ta det lugnt denna gången.
Att man trivs ihop räcker bra för mig just nu.
 
Jag är ungefär som dig när det kommer till känslor. Känner hur det min del kommer mer och mer känslor för min pojkvän. Allt känns underbart nä vi träffas :love:
Härligt!
Ja jag har nog börjat tvivla då jag hört många som blivit förälskade direkt. Så jag fastnade i att det är så det ska vara.

Men jag är nöjd just nu med hur vi har det. Så det får räcka med det.
 
Jag har nog kommit fram till att det är en (min) definition på kärlek?
En bästa vän som jag också vill ligga med.
Åh nu gjorde du det jobbigt för mig.. :crazy:;) Det är ju precis så, vi har allt men inte värsta megapirret. Men nu känner vi varann så bra att det kanske inte blir samma som med nån ny..? :confused: En nära vän påminde mig också att inte förväxla kärlek med passion, pirr = passion men inte nödvändigtvis kärlek i det långa loppet? Suck...
 
Ja jag blir lite förvirrad när man hör folk som blir jättekära direkt. I en tidigare dejtingtråd här på Buke var det flera som ville känna på första dejten att honom vill jag ligga med.
Men jag har insett att jag gillar att ta det lugnt denna gången.
Att man trivs ihop räcker bra för mig just nu.

Fast det där är två olika saker för mig. Jag vill känna på första dejten att det är någon jag vill ligga med, men det betyder inte att jag blir kär direkt (även om det har hänt).
 
Nä, så är det väl alltid? Kan en ju aldrig veta om de en träffar i verkliga livet heller. Men självklart kan du ju sålla bort de som verkar konstiga redan i kontaktfasen. Och de du inte klickar med. Och sen antingen skriva ett tag (om det är så du sållar bäst) eller träffas ganska snart (om det är så du sållar bäst) för att göra en bedömning. Men knep, nä, det har jag inga. Magkänsla kanske?
Jo, det är väl det. Skriva länge kommer det nog bli, vågar nog inte träffa främlingar hur som helst ändå. :nailbiting:
 
För ovanlighetens skull träffade jag en som jag ville träffa fler gånger, vi fikade och pratade tills stället stängde. Hade turen att han ville ses igen han också, så vi sågs ett par dagar senare och spelade lite biljard, även det förflöt på lättsamt och trevligt. Sedan skulle vi ses i veckan, efter lite diskussion föll valet på bio.

Möts upp, småsnackar lite och har lite sådär otvungen arm-mot-arm kontakt i salongen. Och efter bion så pep han iväg fort som attan efter ett hejdå och tack! Kvar stod jag lite som ett fån och undrade vad som hände egentligen :confused:
Sen kom ett sms med en ursäkt för att han hade haft snabbt iväg men han hade varit så pissenödig så han visste inte var han skulle ta vägen :D

Dock har vi inte direkt hörts sedan dess så jag lutar nog mer åt att han ångrade sig ändå, men då hade han ju kunnat bespara sig kiss-förklaringen, haha.
 
För ovanlighetens skull träffade jag en som jag ville träffa fler gånger, vi fikade och pratade tills stället stängde. Hade turen att han ville ses igen han också, så vi sågs ett par dagar senare och spelade lite biljard, även det förflöt på lättsamt och trevligt. Sedan skulle vi ses i veckan, efter lite diskussion föll valet på bio.

Möts upp, småsnackar lite och har lite sådär otvungen arm-mot-arm kontakt i salongen. Och efter bion så pep han iväg fort som attan efter ett hejdå och tack! Kvar stod jag lite som ett fån och undrade vad som hände egentligen :confused:
Sen kom ett sms med en ursäkt för att han hade haft snabbt iväg men han hade varit så pissenödig så han visste inte var han skulle ta vägen :D

Dock har vi inte direkt hörts sedan dess så jag lutar nog mer åt att han ångrade sig ändå, men då hade han ju kunnat bespara sig kiss-förklaringen, haha.

..fast när man talar om trollen :laugh:
 
För ovanlighetens skull träffade jag en som jag ville träffa fler gånger, vi fikade och pratade tills stället stängde. Hade turen att han ville ses igen han också, så vi sågs ett par dagar senare och spelade lite biljard, även det förflöt på lättsamt och trevligt. Sedan skulle vi ses i veckan, efter lite diskussion föll valet på bio.

Möts upp, småsnackar lite och har lite sådär otvungen arm-mot-arm kontakt i salongen. Och efter bion så pep han iväg fort som attan efter ett hejdå och tack! Kvar stod jag lite som ett fån och undrade vad som hände egentligen :confused:
Sen kom ett sms med en ursäkt för att han hade haft snabbt iväg men han hade varit så pissenödig så han visste inte var han skulle ta vägen :D

Dock har vi inte direkt hörts sedan dess så jag lutar nog mer åt att han ångrade sig ändå, men då hade han ju kunnat bespara sig kiss-förklaringen, haha.

Fanns det ingen toa på biografen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 768
Senast: Badger
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: tanten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 518
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 519
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp