Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men det känns omöjligt att någon kollega har skvallrat.
Han skickade förfrågan när jag var påväg mot vår hemstation, han gick av på slutstation. Jag var med föraren hela tiden där nere.
Anledning att han sökte upp mig nu är enligt honom att han trodde att jag kände igen honom eftersom vi setts så många gånger nu.

Han kan ju enkelt ha snappat upp mitt förnamn när någon förare pratat med mig eller när jag pratat i telefon någon tidigare resa.
Går nog och hitta mig rätt enkelt med förnamn och yrke.
Han kan ju ha frågat någon vid tidigare tillfälle, om han åkt gånger med dig?

Förnamn och yrke brukar sällan räcka, om det inte är snudd på unika namn eller yrken.

Mvh stalker
 
Men det känns omöjligt att någon kollega har skvallrat.
Han skickade förfrågan när jag var påväg mot vår hemstation, han gick av på slutstation. Jag var med föraren hela tiden där nere.
Anledning att han sökte upp mig nu är enligt honom att han trodde att jag kände igen honom eftersom vi setts så många gånger nu.

Han kan ju enkelt ha snappat upp mitt förnamn när någon förare pratat med mig eller när jag pratat i telefon någon tidigare resa.
Går nog och hitta mig rätt enkelt med förnamn och yrke.
Tagit ett foto och sökt på det?
 
@Bison jomen oavsett hur lätt det är så är det väl mycket trevligare att 1. fråga vad en människa heter eller 2. i värsta fall adda på Facebook men då FÖRKLARA hur man hittat personen för att inte framstå som nån som tänker fritzla tjejen?

jag tycker du ska höja kraven lite! tristtypen som hellre går ut med hunden än att hångla och fritzl från tåget känns båda lite :down:.
 
@Bison jomen oavsett hur lätt det är så är det väl mycket trevligare att 1. fråga vad en människa heter eller 2. i värsta fall adda på Facebook men då FÖRKLARA hur man hittat personen för att inte framstå som nån som tänker fritzla tjejen?

jag tycker du ska höja kraven lite! tristtypen som hellre går ut med hunden än att hångla och fritzl från tåget känns båda lite :down:.

Äh, jag vill ju som sagt inte ha förhållande utan jag fördriver tid.
Ser grannen som trevligt sällskap och hundvakt och islänningenplanerar jag ändå inte att träffa.
 
Äh, jag vill ju som sagt inte ha förhållande utan jag fördriver tid.
Ser grannen som trevligt sällskap och hundvakt och islänningenplanerar jag ändå inte att träffa.
Jamen även om man inte ska ha en relation så kan man ju ha höga krav :p. Bra att du inte träffar islänningen så du inte blir fritzlad!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 700
Senast: Badger
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: tanten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 106
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 417
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp