Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inget nytt hos mej :(

Har jobbat (förvisso inget hinder) men även haft en kompis från London på besök...
 
M var här fredag till söndag. Väldigt trevligt och mysigt :)
Men han är lite för kär i mig för att det ska kännas helt bra. Jag vill ju ha det lite easy peasy och det här jag gör allt för dig för du är så fantastisk gör mig lite obekväm.
 
Inte skrivit här förut..skaffat anonymt nick också för jag är nojjig..

Jag har rört till det ordentligt! Finns en, enligt mig iaf, logisk förklaring hur det blev såhär. Håller iaf på med två samtidigt just nu och mår piss av det men vet inte vad jag ska göra :(
 
Inte skrivit här förut..skaffat anonymt nick också för jag är nojjig..

Jag har rört till det ordentligt! Finns en, enligt mig iaf, logisk förklaring hur det blev såhär. Håller iaf på med två samtidigt just nu och mår piss av det men vet inte vad jag ska göra :(
Här är det flera som träffat flera samtidigt ;)
I ett dejtingstadie har ni ju heller kanske inte lovat varandra att bara träffa en?
Men känner du att det är det du vill så är ju frågan om det är någon av dem du gillar mer än den andre? Det är ju ändå mest schysst att då släppa den du inte är så intresserad av.
 
Har hunnit träffa fyra stycken vis HP och badoo. Inget som har lett någonstans, har fortfarande lite kontakt med han från HP.
Ska träffa en ny på fika nästa helg! :)
liknande intressen och vinner lite för varje meddelande. Lite yngre än vad jag satt som gräns, men åtminstone inget barnarov :D
 
Jag ska träffa blyga killen imorgon igen. JG blir lite förvirrad av mig själv.

För jag gillar att vara med honom. jag gillar honom och jag känner mig trygg mrd honom. Jag skulle bli jätteledsen om han inte ville träffa mig igen. när vi träffas börjar vi krama varavdra hela tiden etc.

Men jag känner mig inte kär eller förälskad. Inget pirr i magen. Jag tycker jag borde ha det?
Men å andra sidan tror jag att jag har svårt att få såna känslor för nån. Ibland har jag känslan av att jag stänger av såna känslor också, dvs jag stänger av mkt känslor kring smärta och min sjukdom,

Men nån gång borde jag kunna bli kär eller förälskad? Jag har svårt för det. Jag kan bli attraherad etc men inte kär ..
 
Här är det flera som träffat flera samtidigt ;)
I ett dejtingstadie har ni ju heller kanske inte lovat varandra att bara träffa en?
Men känner du att det är det du vill så är ju frågan om det är någon av dem du gillar mer än den andre? Det är ju ändå mest schysst att då släppa den du inte är så intresserad av.
Absolut är det så, detta är lite mer invecklat.. Väldigt lång historia väldigt kort: träffat en sen i våras och det är precis som ett förhållande fast han har alltid varit tydlig med att det inte är det. Typ bästa kompisar som har grymt sex. Träffar ny kille för ett tag sen som det känns riktigt bra med, vi träffas några gånger till och talar om detta för "kk:t" att vi inte kan ses pga det och då klämmer han ur sig att det finns känslor. Det har jag haft förut men osäker om det är för sent nu. Vi träffas igen för att känna efter och den andra försöker jag underhålla på sms och skjuter upp när han frågar om att ses...vill träffa honom men den första har jag ju nån sjuk kontakt med, men är det kärlek?! :crazy:
 
Absolut är det så, detta är lite mer invecklat.. Väldigt lång historia väldigt kort: träffat en sen i våras och det är precis som ett förhållande fast han har alltid varit tydlig med att det inte är det. Typ bästa kompisar som har grymt sex. Träffar ny kille för ett tag sen som det känns riktigt bra med, vi träffas några gånger till och talar om detta för "kk:t" att vi inte kan ses pga det och då klämmer han ur sig att det finns känslor. Det har jag haft förut men osäker om det är för sent nu. Vi träffas igen för att känna efter och den andra försöker jag underhålla på sms och skjuter upp när han frågar om att ses...vill träffa honom men den första har jag ju nån sjuk kontakt med, men är det kärlek?! :crazy:
Hm.. Jag tycker det är lite oschyst av första killen. Typ att när du kan försvinna så kommer det fram att det finns känslor. Om du inte hade försvunnit så hade han kanske inte sagt så?
 
Hm.. Jag tycker det är lite oschyst av första killen. Typ att när du kan försvinna så kommer det fram att det finns känslor. Om du inte hade försvunnit så hade han kanske inte sagt så?
Allt det där har vi pratat om, han hade väl börjat känna innan men när jag sen höll på att försvinna var han tvungen att säga nåt typ..
 
Äh, friskt vågat hälften vunnet. Du måste ju inte träffa de som verkar :banghead: eller :eek: eller :meh: . Du kan hålla dig till de som är :) eller :D eller :love: eller :d.
Jo, samtidigt som det är så också, men jag tycker det är lite svårt att veta vilka som är "äkta" så att säga. Finns det några knep för att veta det?
 
Jo, samtidigt som det är så också, men jag tycker det är lite svårt att veta vilka som är "äkta" så att säga. Finns det några knep för att veta det?

Nä, så är det väl alltid? Kan en ju aldrig veta om de en träffar i verkliga livet heller. Men självklart kan du ju sålla bort de som verkar konstiga redan i kontaktfasen. Och de du inte klickar med. Och sen antingen skriva ett tag (om det är så du sållar bäst) eller träffas ganska snart (om det är så du sållar bäst) för att göra en bedömning. Men knep, nä, det har jag inga. Magkänsla kanske?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 700
Senast: Badger
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: tanten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 106
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 417
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp