Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bra, tiger!
:up:

Här på min dejtingfront är läget som förr; träffar gulliga fikakillen då och då.
Och det varken "utvecklas" eller rinner ut i sanden.
Vi är nog helt enkelt sk KK, tror jag.

Loggade ju in igen på HP för ett tag sedan och blev mest deppig av att se samma fejs där sen sist.
Men nu har det dykt upp några som känns lite roliga att skriva med. Vet dock inte om intresset är tillräckligt för en dejt. Åt båda håll.

Har fått en invit ifrån en bekant till en kompis också. Och det känns lite roligt faktiskt!
 
Själv träffade jag äntligen min urgulliga sötnos igen igår...
Har ju vart lite undrande över hans "svarsfrekvens" och det var ett "känsligt" ämne...
Får helt enkelt lära mej leva med de ;)

Men gårdagen slutade inte i kattastrof den här gången heller :D Och jag tror faktiskt vi tom kommer träffas en 3e gång ;)

Så ja han är FORTFARANDE lika söt... (sötare :p) och efter igår så börjar jag sakta tro på att han faktiskt tycker så om mej ;)

Alla andra då ? Nope skippat helt :p Nu är det den här som gäller =)
Pausat mitt medlemskap på HP och inte vart på Tinder på jag vet inte hur länge...
Så korsdraget stod sötnos för =)

Nu ska jag inte dra för stora växlar (vilket jag ändå gör :( för det är sån jag är) men vi kommer inte ses förrens nästa vecka igen tex...
Men känner mej ändå inte lika "hypad" som innan date #2 ;)

Jag gillar honom verkligen ! :love:
 
Första dejten avklarad med en (för mig) äldre MILF med en intelligens och ett driv som var uppfriskande för mig!
 
En försiktig definition är en medelålders kvinna med både kvinnlighet och sex appeal intakt. Sen gjorde ju Lili & Sussie ett kul nummer i Melo som började med "Medelålders Intelligent..." och det stämmer ju också i detta fall. :)

Edit: jag vet att MILF från början står för nåt annat...
Fast jag kan tycka att begreppet MILF är märkligt... Som att man måste påpeka att en medelålders kvinna kan vara snygg...förutsätts att en medelålders man kan vara snygg?

Ursäkta OT
 
En försiktig definition är en medelålders kvinna med både kvinnlighet och sex appeal intakt. Sen gjorde ju Lili & Sussie ett kul nummer i Melo som började med "Medelålders Intelligent..." och det stämmer ju också i detta fall. :)

Edit: jag vet att MILF från början står för nåt annat...

Jag har hört så många varianter att det kändes värt att fråga. Allt från att utnämnaren har mamma-fetish till att en attraktiv barnlös(!) kvinna råkar vara "hela" tre år äldre än hen själv. :/

Men kul med kul dejt! :)
 
  • Gilla
Reactions: JGD
Fast jag kan tycka att begreppet MILF är märkligt... Som att man måste påpeka att en medelålders kvinna kan vara snygg...förutsätts att en medelålders man kan vara snygg?

Ursäkta OT

Jo, men det är väl som med vissa andra begrepp - genom att acceptera dem så vänder man dem till något vackert? ;)
 
Ok var du en FILF då? ;)
Ursäkta.. Men jag bara roar mig åt fåniga uttryck.

Vad är tvärs om?

"FILF" är jag hittills obekant med så det kan jag inte bemöta?

Men " tvärs om" för mig innebar att då jag tidigare haft yngre partner(s) så var det uppfriskande att för omväxlingens skull få träffa någon äldre.
 
"FILF" är jag hittills obekant med så det kan jag inte bemöta?

Men " tvärs om" för mig innebar att då jag tidigare haft yngre partner(s) så var det uppfriskande att för omväxlingens skull få träffa någon äldre.
Ja Milf betyder ju Mother I like to f...
Så då hittade jag på att mother byts ut till father
 
Jag funderade också på FILF. Finns det?
Borde ju i så fall vara applicerbart på många förhållanden där, som i enlighet med exemplet, mannen är minst 8 år äldre än kvinnan.

Hörde f ö en kille kalla sig själv för lammkött eftersom han var gigantiska fyra år yngre än sin fru (som var nästan 40). Säkert skämtsamt menat, men alltså, att det går att göra ett skämt om en åldersskillnad på 4 år? Är inte det en väldigt vanlig åldersskillnad?
 
Ingen dejting och inga andra intressanta. :(

Men lite egoboost... Byggbossen som har folk inkvarterade här flörtade märkbart med mig. Minns inte när sånt hände senast? :eek:
Byggjobbare! Dom kan man lita på!
Hade samma upplevelse när Bostadsbolaget helt plötsligt anlitade några hantverkare som gick och ut och in här i flera veckor.
Dom flirtade. Med mig. :eek: Chock !!!
Var lite tråkigt när dom sen försvann. Man blir ju tillvand :angel:
 
Jag funderade också på FILF. Finns det?
Borde ju i så fall vara applicerbart på många förhållanden där, som i enlighet med exemplet, mannen är minst 8 år äldre än kvinnan.

Hörde f ö en kille kalla sig själv för lammkött eftersom han var gigantiska fyra år yngre än sin fru (som var nästan 40). Säkert skämtsamt menat, men alltså, att det går att göra ett skämt om en åldersskillnad på 4 år? Är inte det en väldigt vanlig åldersskillnad?
Jo.

Men jag har nog skojat likadant - kärleksfullt - en gång i tiden när jag levde med en fyra år yngre man :) Han var definitivt inte yngre i någon mognadsmässig betydelse. Det var han som skulle skjuta min rullstol ;)

Grejen var väl att det är betydligt vanligare med äldre män. Så jag retades lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 430
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
290
Senast: Sharpless
·
Relationer Istället för att ta över för mycket av dejtingtråden. Hur ser ni på det här med dejting och förhållanden och reigion. Är du religiös...
13 14 15
Svar
284
· Visningar
11 418
Senast: Lingon
·
Kläder & Bli fin Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp