Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur klarar man av Happy pancake? Fick 60 mail på 2 dagar. Många långt utanför det åldersspann jag söker. Och resten var inget att hänga i granen heller.. Och alla dessa gilla-funktioner. Överväldigande!
Tacka vet jag tinder..
Jag stängde av alla snabbfunktioner som gilla bilder, skicka flirter mm.
Ville man mig något så fick man skriva. På riktigt!
 
Jag har tvärtom förstärkt min dialekt lite senaste åren.
Mina föräldrar pratade ingen östgötska alls och varken jag eller mina bröder har någon utpräglad dialekt.
Men jag tycker det är kul att få lite mer dialekt, känns som att det förstärker min personlighet :)
Fast min personlighet är att förhålla mig distanserat till trakten där jag växte upp.
 
Fick följande spännande mail ifrån en man, 45 år:


hi'

' du låter sund ?? ' trevligt !!

'hälsning till dej """"__""""
°från' mig°
/??



Jag förstår mig inte riktigt på den här typen av meddelanden. *förbryllad*
 
11987102_1131912256878649_5230524508710571041_n.jpg
 
Fast när jag nätdejtade tyckte jag att den där anstormningen av medelanden inte ens varade en vecka, sen blev det snudd på dött. Mest utmärkande för det var Mp men även Hp. Tror det beror på att man var ny på sidan och många som hängt där länge ville ta chansen.
Precis som @grodan21 och @Bubbla svarade jag bara om jag var intresserad el de skrivit ett vettigt meddelande :)
 
Btw så har jag en ny kandidat på g :)

Han är ett år äldre och bor 1.5 mil härifrån.
Det som är lite roligt är att vi har träffats förr. Inte träffats som i dejtat utan vi har umgåtts med samma folk. Detta var dock på gymnasiet med en del alkohol inblandat så jag minns honom inte alls, men jag verkar ju ha gjort ett bestående intryck :D

Vi har samma värderingar och tycker lika om mycket, samma typ av humor :up:
Min typ med skägg, muskler och tatueringar utan att se ut som en mördare dessutom. Har dessutom jobbat som kock ett tag och kan laga mat :D

Nackdelen är att han är kort, bara 172 cm :meh:
Men nu ska jag vara storsint och ha överseende med det, han är ju fortfarande 1 dm längre än mig.
 
Btw så har jag en ny kandidat på g :)

Han är ett år äldre och bor 1.5 mil härifrån.
Det som är lite roligt är att vi har träffats förr. Inte träffats som i dejtat utan vi har umgåtts med samma folk. Detta var dock på gymnasiet med en del alkohol inblandat så jag minns honom inte alls, men jag verkar ju ha gjort ett bestående intryck :D

Vi har samma värderingar och tycker lika om mycket, samma typ av humor :up:
Min typ med skägg, muskler och tatueringar utan att se ut som en mördare dessutom. Har dessutom jobbat som kock ett tag och kan laga mat :D

Nackdelen är att han är kort, bara 172 cm :meh:
Men nu ska jag vara storsint och ha överseende med det, han är ju fortfarande 1 dm längre än mig.
Det här bådar ju mycket gott :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 435
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
348
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
290
Senast: Sharpless
·
Relationer Istället för att ta över för mycket av dejtingtråden. Hur ser ni på det här med dejting och förhållanden och reigion. Är du religiös...
13 14 15
Svar
284
· Visningar
11 430
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp